ב.מ.וו חושפת יחידת הנעה מבוססת תא דלק שמפותחת בשיתוף טויוטה וצפויה להגיע ל-X5 בעוד כשנתיים. בשלב ראשון תשווק גרסה זו בשווקים נבחרים ובהתאם לדרישה - ולהקמת-פריסת תשתיות מתאימות - צפויה ב.מ.וו להרחיב את מעגל השיווק גם למדינות נוספות.
לדברי ב.מ.וו, "טכנולוגיית תא דלק יכולה להיות אופציה משלימה בהיצע יחידות ההנעה לצד מנועי בעירה פנימית, יחידות היברדיות וחשמליות. היתרונות המובנים בה הופכים אותה מתאימה במיוחד לדגמי פנאי גדולים".
יש לציין שב.מ.וו כבר הציגה כבר בתחילת האלף אב-טיפוס למיני ולסדרה 7 מונעי טכנולוגיית תא דלק. שיתוף הפעולה עם טויוטה בנושא החל עוד בתחילת העשור ולמרות הצגת יכולות בניסויי נהיגה שונים, עד כה טכנולוגיה זו לא הבשילה לשיווק סדרתי.
יחידת הנעה זו מפיקה 170 כ"ס בתהליך שילוב כימי בין מימן לחמצן, ופולטת אדי מים בלבד. הסוללה מחוברת למנוע חשמלי מהדור החמישי של ב.מ.וו שיוצע גם ב-iX3, עם תפוקה של 374 כ"ס.
המימן יאוחסן בצמד מיכלים גדולים המותקנים לאורך הרכב, ומיכל נוסף קטן המותקן לרוחב לפני ציר הגלגלים האחוריים. סידור זה מאפשר לדברי ב.מ.וו טווח נדיב במיוחד, אשר אינו מושפע - בניגוד לסוללות רגילות - מתנאי מזג אוויר. תדלוק צפוי לארוך בין שלוש לארבע דקות, קצר משמעותית ממשך הזמן הנדרש לטעינת סוללות ברכב חשמלי.