סיאט חשפה את האיביזה והארונה לאחר שהעניקה לדגמים מתיחת פנים של גיל המעבר. למרות חשיבותם של שני הדגמים עבור היבואנית המקומית, האיביזה המעודכנת תגיע ארצה רק לקראת סוף השנה וכך גם רכב הפנאי הקטן ארונה. עדכוני העיצוב בשני הדגמים בעלי הבסיס הזהה כוללים בעיקר שילוב תאורת לד, עיצוב שונה לפגוש הקדמי, חישוקים חדשים ועוד התאמות מינוריות.
2 צפייה בגלריה
סיאט איביזה (משמאל) וארונה לאחר מתיחת הפנים
סיאט איביזה (משמאל) וארונה לאחר מתיחת הפנים
סיאט איביזה (משמאל) וארונה לאחר מתיחת הפנים
רכב הפנאי הקטן סיאט ארונה, המבוסס על האיביזה, זכה לעדכון מעט משמעותי יותר מלפנים ומאחור. בשני הדגמים השינוי בתא הנוסעים וסביבת הנהג משמעותי יותר, עם מסך מגע בגודל "8.25 או "9.2, לוח מחוונים דיגיטלי, פתחי מיזוג שונים בצדדים, גלגל הגה בעיצוב חדש ושינויי גוונים וגימור.
בתחום הבטיחות זכו השתיים סוף סוף למערכת בקרת סטיה מנתיב ולכן כאשר יגיעו לישראל ישווקו כאן ללא מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. בנוסף, בקרת השיוט האדפטיבית כוללת מעתה פונקציית זחילה בפקקים, טווח הזיהוי של התרעת השטחים המתים הוגדל ל-70 מטרים ונוספו מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. קו המנועים נותר ללא שינוי וכולל טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר (110 כ"ס) או 1.5 ליטרים (150 כ"ס), שניהם עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים.

לעמוד סיאט איביזה בקטלוג iCar