בקצרה:
  • זהו דור שלישי לנוט, עם מנוע חשמלי ומנוע בנזין שמשמש כגנרטור לטעינת סוללה
  • שני הדורות הקודמים של הנוט שווקו אצלנו, החדש לא צפוי לצאת מחוץ לגבולות יפן
  • יחידת ההנעה המסקרנת עשויה להגיע בעתיד לדגמי ניסאן ואינפינטי שונים
היה מנוע: ניסאן אמנם לא מפרסמת עדיין פרטים רשמיים על המנוע, אבל על פי פרסומים באתרי חדשות יפניים הוא יתבסס על - כמו הנוט היוצאת - מנוע חשמלי עם 115 כ"ס המחובר ישירות לגלגלים הקדמיים. על טעינת המצברים שמשמשים לו כאנרגיה אחראי מנוע בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, למעשה גנרטור שמייתר טעינה חיצונית. לדברי ניסאן, המנוע העדכני החדש מספק תאוצות חלקות יותר, בעוד הגנרטור מיועד לפעול בטווח סל"ד נמוך יותר כדי לאפשר נסיעה שקטה יותר, בניגוד לדגמים עם מנועים "מאריכי טווח" דומים לו. נתוני ביצועים טרם פורסמו.
הנמכרת ביותר של ניסאן ביפן: הנוט היא אחת המכוניות הפופולאריות בארץ השמש העולה, והנמכרת ביותר של המותג שם. כבסיס משמשת פלטפורמת CMF-B משותפת לרנו קליאו ובשונה מהמקובל בתעשייה, הממדים קטנים מהדגם המוחלף. היא קצרה ב-5.5 ס"מ (404.5 ס"מ) ועם בסיס גלגלים קטן ב-2 ס"מ (258 ס"מ), ובכך מוותרת ניסאן על נקודת החוזקה של הדורות הקודמים - מרחב מחיה טוב מהמקובל בקטגוריית סופר-מיני.
העיצוב החיצוני הפך מודרני יותר בעיקר בחרטום וכולל גם חישוקים ייעודיים להפחתת מערבולות אוויר והקטנת הגרר בהתאם. בתא הנוסעים יש שדרוג משמעותי בהרבה, לרבות מסך מגע בגודל "9 ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7. גם אבזור הבטיחות שודרג לרבות בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמירה על נתיב, הניזונים כעת גם מנתוני מערכת הניווט.
מה אנחנו חושבים: הנוט החדשה לא צפוי להיות משווקת כאן, וזה חבל שכן יחידת ההנעה שלה נשמעת כמו פתרון ייחודי ומסקרן. ואם יגיע לדגמים של היצרנית המשווקים כאן, למשל מיקרה או קשקאי עתידי, הוא עשוי להציב את ניסאן בעמדה טובה יותר מול המתחרים. מתי זה צפוי לקרות? עוד מוקדם לדעת.