יונדאי חושפת קדימון לדור השביעי של האלנטרה, הדגם הנמכר ביותר של היצרנית הקוריאנית עם כמעט 14 מיליון יחידות מאז הושק לפני שלושה עשורים. חשיפה רשמית תיערך בעוד כשבוע, נחיתה באולם תצוגה ישראלי תתבצע לקראת סוף השנה הנוכחית.
מתמונת הפרופיל המוצללת שפרסמה היצרנית ניתן להבחין כי המראה המשעמם יחסית של המשפחתית צפוי לפנות מקום למרכב דינמי יותר, מקדמתה עם קווים חדים יחסית וקורה C עבה המשתפלת בחדות לאחור לטובת העצמת המראה השרירי. יחידות תאורה אחוריות הנמתחות לכל רוחב דלת תא המטען נועדו להדגיש את ממד הרוחב.
עיצוב הפנים מודרני בהרבה מהאלנטרה היוצאת, עם מסך מגע גדול, מעט מתגים, קונסולה מרכזית "מפרידה" בין הנהג לנוסע וגלגל הגה חדש. לדברי יונדאי, האלנטרה החדשה תעשה שימוש במגוון רחב מבעבר של חומרים ואיכותם צפויה להיות גבוהה יותר. אבזור הבטיחות צפוי להשתדרג והיא תצויד במערכות המתקדמות של היצרנית.
יונדאי טרם פרסמה את היצע המנועים, אך ניתן לשער שמדובר במנועי בנזין אטמוספריים בגרסאות הבסיס ומוגדשים בבכירות. בנוסף תוצע גם יחידה היברידית שעשויה לאפשר לה להתמודד טוב יותר מול טויוטה קורולה הזוכה אצלנו לפופולאריות יוצאת דופן בשל כך.