ג'נסיס, חטיבת היוקרה של יונדאי, הציגה סוף סוף את רכב הפנאי GV80, דגם כל-חדש, גדול ומפואר, האמור להתמודד לפחות בצפון אמריקה מול אודי Q7, ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE. לדברי היבואנית, כלמוביל, הוא עשוי להגיע בעתיד גם לישראל.
בהתאם לקטגוריה, העיצוב החיצוני מרשים מאוד וייחודי. ג'נסיס של יונדאי, חטיבת יוקרה אשר הוקמה על בסיס רעיון דומה ללקסוס של טויוטה, אינפיניטי בניסאן ואקורה בהונדה, הציבה בקצה החרטום הארוך סבכת רשת ענקית, עם יחידות תאורה בדמות צמד פסים מקבילים ויחידות מאותתים דומות על הכנפיים מאחורי בתי הגלגלים. חלקו האחורי של המרכב משתפל מטה ומייצר צללית דינמית יחסית.
תא הנוסעים יאפשר, בדומה למתחרים הגרמנים, מקום לשבעה נוסעים עם כיוון חשמלי של שתי שורות המושבים האחוריות, לרבות שליטה על מיקומם על ידי הנהג. סביבת הנהג כוללת הגה בעיצוב שתי צלעות ייחודי, לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע ענק לרוחב הדשבורד וקונסולה מרכזית הכוללת מתגי מגע בדומה לריינג' רובר ולאר.
כמקובל יש שפע עור, עץ ואלומיניום המכסים כל פינה בתא. הקונסולה בין המושבים כוללת שלוש חוגות, אחת לשליטה במערכות שונות, אחרת לבחירת הילוך ושלישית למצבי נהיגה שונים. במושב הנהג שבע כריות אוויר שתפקידן הורדת לחץ מהגוף בנסיעות ארוכות.
ה-GV80 יוצע בשלב ראשון עם מנוע טורבו-דיזל בעל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (278 כ"ס) ובהמשך יצטרפו להיצע גם מנועי בנזין מוגדשים - ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר ו-V6 בנפח 3.5 ליטר. ההנעה תהיה אחורית עם אופציה להנעה כפולה-קבועה הכוללת דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ושלושה מצבי שטח (חול, בוץ ושלג) המתאימים את המערכות השונות לתוואי הנבחר.
מערך המיתלים משלב קפיצי סליל בכל פינה עם בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, כמו-גם לתוואי הדרך באמצעות מצלמה הסורקת אותו לפנים. מערכת להפחתת רעשים באמצעות הד-חוזר מהרמקולים אמורה לסייע לתא נוסעים שקט במיוחד.