אופל חושפת קדימון למוקה חדש, דור שני לרכב הפנאי קטן המידות של היצרנית הגרמנית. הייצור מתוכנן לתחילת 2021 ומיד אחר כך הוא צפוי להגיע ארצה.
התמונה היחידה שפרסמה היצרנית חושפת את צדו של המרכב תחת הסוואה מסיבית שמצליחה להעלים קווי מתאר ייחודיים. תמונות ריגול מפורטות יותר שפורסמו ברשת בתקופה האחרונה, מלמדות כי הוא מאמץ אלמנטים עיצוביים מה-GT X אקספרימנטל קונספט, האמורים להקנות לו מראה דינמי בהרבה מהמוקה היוצא. אגב, דלתות אחוריות הנפתחות הפוך מהקדמיות שהוצגו באב-טיפוס, לא יגיעו לגרסת הייצור הסדרתי.
המוקה הבא יהיה גדול מקודמו, וצפוי על כן להיות מרווח משמעותית ביחס לקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים, מעל הקרוסלנד שנמצא בחלק התחתון של הסגמנט. כבסיס תשמש הפלטפורמה המודרנית של קונצרן פיז'ו-סיטרואן עם מרכז כובד נמוך מהדגם היוצא, וכתוצאה מכך יציג פוטנציאל לשיפור משמעותי ביכולת הדינמית.
יחידות ההנעה יהיו המוכרות של הקונצרן לרבות בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר וגם יחידת הנעה חשמלית. בדומה לדגמים חשמליים אחרים של הקונצרן (קורסה, פיז'ו 208 ו-2008), היא תפיק 136 כ"ס ואמורה לאפשר טווח נסיעה של כ-300 ק"מ.