רנו מתחילה לשווק את המאסטר, המסחרית הגדולה, לאחר שעברה עדכון במטרה להתמודד מול מתחרים כמו מרצדס ספרינטר, פולקסווגן קראפטר ופיאט דוקאטו. תג המחיר מתחיל ב-214 אלף שקל.
מבחינה עיצובית, החזית עודכנה עם סבכה שונה ויחידות תאורה משולבות לד בעיצוב האות C, בדומה לרכבים הפרטיים של היצרנית. תא הנוסעים עבר עדכון משמעותי, ולטענת רנו הוא מציע את כמות תאי האחסון הגדולה בקטגוריה (נפח כולל של 105 ליטר) - כולל צמד תאים בחלק העליון של הדשבורד, ומגש נשלף מול הנוסע.
רנו מאסטררנו מאסטר
ההגה עוצב מחדש, לוח המחוונים כולל תצוגת נתונים שונה, ומסך המגע ("7) כולל צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto ומצלמת נסיעה לאחור. החידוש המשמעותי ביותר נוגע למערכת בטיחות מתקדמת המוצעת כציוד תקני, וכוללת בלימה אוטונומית, תאורה דינמית, והתראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים.
רנו מאסטררנו מאסטר
המאסטר ישווק בינתיים רק בתצורת ואן להובלת סחורות. גרסת הנעה קדמית (3.5 טון משקל כולל) תוצע במרכב קצר נמוך (505 ס"מ אורך, 203 ס"מ גובה), בינוני גבוה (555 ס"מ ו-250 ס"מ) ארוך גבוה (620 ס"מ ו-249 ס"מ) או ארוך סופר גבוה (620 ס"מ ו-274.5 ס"מ). גרסת הנעה אחורית (4.5 טון משקל כולל) תוצע בגרסאות בינוני (620 ס"מ) וארוך (685 ס"מ) - כל אחת מהן עם גג גבוה (255 ס"מ) או סופר גבוה (281 ס"מ).
רנו מאסטררנו מאסטר
המאסטר ימשיך לעשות שימוש באותו מנוע טווין-טורבו דיזל בנפח 2.3 ליטר, עם 163 כ"ס בגרסת הנעה אחורית ו-180 כ"ס בגרסת ההנעה הקדמית (10 כ"ס יותר מבעבר). תיבת הילוכים ידנית עם שישה יחסים תוצע בשני המקרים. הגרסה החשמלית המוצעת באירופה, לא תשווק בישראל בשלב זה.