יבואנית הרכב סמלת מתחילה לשווק בישראל את אלפא ג'ולייה וסטלביו לאחר שעברו עדכון קל. תגי המחיר מתחילים ב-219 אלף שקל לסדאן ו-259 אלף שקל לרכב הפנאי, והם מבטאים הוזלה של 20 ו-60 אלף שקלים בהתאמה. בניסיון לפתות לקוחות לחזור לאולמות התצוגה שנותרו ריקים במהלך השבועות האחרונים, מבטיחה היבואנית "ביטוח קורונה" המאפשר - במקרה של התפרצות חדשה - הקפאת תשלומים לשלושה חודשים, הארכת תקופת הלוואה ב-24 חודשים ורכישה חוזרת של הרכב בהוכחת פיטורין.
למרות שעברו מתיחת פנים, בשני המקרים אין לכך ביטוי במראה החיצוני אלא רק בסביבת הנהג. מסך המגע כעת גדול יותר ("8.8 לעומת "7), לוח המחוונים זכה לעדכון גרפי. אבזור הבטיחות כולל בגרסאות הבסיס בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.
החל מגרסאות הביניים המכונה מונזה (ב-259 אלף שקל לג'ולייה ו-289 אלף שקל לסטלביו) יש גם מערכת שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת (אקטיבית) וערנות נהג. גרסאות אלו כוללות גם מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, חלון שמש, וחישוקים קלים גדולים ("18 לעומת "17). גרסת TI שמחירה 289 אלף שקל לג'ולייה ו-319 אלף לסטלביו כוללת גם ריפודי עוד ומושבים קדמיים בעלי כיוון חשמלי וחימום.
כבעבר, שניהם יוצעו עם מנוע בנזין מוגדש בעל ארבעה צילינדרים בשתי רמות הספק – 200 כ"ס בגרסאות הבסיס או 280 כ"ס בגרסאות וולוצ'ה (319 אלף שקל לג'ולייה ו-349 אלף שקל לסטלביו) הבכירות, בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הג'ולייה החזקה תוצע כעת עם הנעה אחורית לעומת כפולה-קבועה בגרסה הקודמת, בעוד הסטלביו יוצע כבעבר עם הנעה כפולה-קבועה בשתי הגרסאות.