יצרנית הרכב החשמלי BYD נערכת לתחילת שיווק באירופה, ראשית עם רכב פנאי חשמלי מתקדם בנורווגיה. עד עתה מוכר המותג באירופה ובישראל כמשווק אוטובוסים חשמליים, אך הכוונה היא להרחיב את ההיצע עם דגמים מרשימים עבור שוק הרכב הפרטי.
בחברת שלמה, מחזיקת הזיכיון לייבוא BYD, אומרים כי שיווק הרכב הפרטי בישראל ייבחן לאחר שתושלם הכניסה לשוק האירופאי, לרבות הצגת מגוון הדגמים ועמידה בתקינה מתאימה. המשמעות היא כי שלמה, בשונה מיוניון מוטורס המשווקת כאן את מותג GAC על בסיס תקינת 'סדרה מצומצמת', תתחיל למכור רכב פרטי מבית BYD רק לאחר תקינה אירופאית מלאה.
לדברי היצרנית, הבחירה בנורבווגיה לצורך בחינה לפני תחילת שיווק בשאר היבשת נובעת מאופיו של השוק שם - בעיקר התאמתו לרכישה ושימוש בכלי רכב חשמליים, לרבות רשת טעינה בפריסה ציבורית רחבה. הדגם הראשון שתשווק BYD הוא טאנג EV600, רכב פנאי חשמלי עם מידות קטנות במעט מאודי e-טרון - קצר ב-3 ס"מ (487 ס"מ) ועם בסיס גלגלים קצר ב-11 ס"מ (282 ס"מ).
בסין הוא משווק בגרסת בסיס עם מנוע חשמלי (245 כ"ס) והנעה קדמית או בגרסה בכירה עם צמד מנועים חשמליים בתפוקה של 490 כ"ס והנעה כפולה. גרסת הבסיס תזנק ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות והבכירה תעשה זאת ב-4.4 שניות בלבד, 1.3 שניות פחות מהאודי. למצברים קיבולת של 82.8 קוט"ש והם מאפשרים טווח נסיעה של 500 ק"מ בתקן הישן (NEDC), כ-400 ק"מ על-פי התקן העדכני (WLTP). טעינה מהירה תאפשר מילוי המצברים מ-30% ל-80% בתוך כחצי שעה.