קרייזלר חושפת מתיחת פנים לפסיפיקיה, מחליף הוויאג'ר המשווק בישראל מאז קיץ 2018 ומתמודד מול מתחרים כמו קיה קרניבל. לדברי היבואנית סמל"ת, הרכב המעודכן אינו מיועד לשיווק מחוץ לצפון אמריקה, ועל כן לא יגיע אלינו.
מבחינה עיצובית מסתכמים השינויים בעיקר בחזית שונה עם סבכה גדולה מבעבר, פתחי אוורור (מדומים) בגימור דומה בפגוש הקדמי ויחידות תאורה עדכניות. יש גם חישוקים שונים ויחידת תאורה אחוריות שמתוחות לכל רוחב דלת תא המטען.
השינויים בעיצוב הפנים כוללים מסך מגע עדכני גדול יותר ("10.1), תוספת שקעי USB במספר יוצא דופן (12), משטח טעינה אלחוטי וקונסולה עם הפרדה בין המושבים הקדמיים המאפשרת תאי אחסון בנפח 13.6 ליטר. כאופציה יוצעו ריפודי עור נאפה בצבע חום, לרבות כריות ייעודיות למושבי ה"קפטן" בשורה השניה שאמורים להקנות תחושה יוקרתית מבעבר.
בשונה מהדגם הנוכחי, קרייזלר תציע סוללת מערכות הבטיחות כציוד תקני, לרבות בלימה אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה דינמית.
הפאסיפיקה ישווק גם בעתיד עם מנוע פנטרסטר המוכר של היצרנית - V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 287 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, או בגרסת הנעה כפולה שנוספה להיצע לטובת מדינות בעלות חורף קשה. גרסה זו זוכה לכיול מיתלים שונה המאפשר הגבהת מרכב של 2 ס"מ.
גרסה היברידית-נטענת על בסיס יחידת הבנזין (V6) עם מנוע חשמלי ותיבת הילוכים רציפה תשווק ללא שינוי. מצברים בקיבולת 16 קוט"ש מקנים טווח נסיעה נקי מזיהום של 48 ק"מ.