דור חדש של קיה סורנטו נחשף בתמונות רשמיות ראשונות, לקראת חשיפה רשמית בתחילת חודש מרס בתערוכת ז'נבה. ביבואנית המותג לישראל, חברת טלקאר, אומרים כי צירופו לאולם התצוגה המקומי צפוי עוד השנה.
4 צפייה בגלריה
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
עד החשיפה המלאה בוחרים בקיה להתמקד במראה החיצוני, ונמנעים מלחלוק עם הציבור פרטים על מימדים או יחידות הנעה. כן ברור כי הסורנטו יתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין עם בסיס גלגלים ארוך מבעבר.
4 צפייה בגלריה
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
בתמונות שכן שחררה קיה נראה סורנטו קרבי מבעבר, עם דמיון לאח הגדול טלורייד ועם מאפיינעי המשפחה החדשים לרבות יחידות התאורה, הפגוש והסבכה בחרטום. מאחור יש פנסי לד מפוצלים עם מבנה אנכי, ספוילר בולט ומסיט תחתון עם צמד פתחי מפלט מדומים. הצללית מציגה קווים חדים יחסית, עם מבנה המזכיר סטישן מוגבה, ושונה מהמראה המגושם מעט של הדגם הקודם שנחשף לפני כחמש שנים.
בקיה מעדכנים כי תא הנוסעים יהיה "אחד האיכותיים שיוצרו עד כה בקיה", ובהתחשב באיכות של מספר דגמי קצה שהשיקו בשנים האחרונות, אלה חדשות מבטיחות. בתמונה המצורפת נראית אכן סביבת נהג מרשימה עם פתחי מיזוג מפוצלים ואנכיים, משטחי עור רחבים ומסך מולטימדיה ("10.25) שמתמזג עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3). חוגת הילוכים מחליפה את הבורר הקלאסי. גם מקומה של תאורת האווירה שהפכה למקובלת בשנתיים האחרונות, לא נפקד.
4 צפייה בגלריה
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
הסורנטו החדש יציע לראשונה (גם) יחידה היברידית-נטענת שתבוסס כנראה על זו המוצבת בקיה נירו, אך עם הספק גבוה יותר והנעה כפולה. לצידה יוצעו מנועי בנזין ודיזל מוכרים ועל פי דיווחים שונים, צפויה גם תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד.
הכותב חבר מערכת iCar