השליח של הפיצה כבר לא ירעיש ויזהם ברחוב: דומינו'ס פיצה ישראל רכשה לאחרונה 130 קטנועים חשמליים מתוצרת בליץ, המתווספים ל-320 כלים דומים שהרשת רכשה בשנתיים האחרונות. שווי הרכישות: כ-15.6 מיליון שקל. בהתאם, באפריל תוציא הרשת משירות את אחרוני קטנועי הבנזין שלה, ותהפוך לרשת שכל צי כלי השליחויות שלה אינו פולט זיהום. לצד 450 הקטנועים החשמליים תמשיך החברה החברה להפעיל 50 זוגות אופניים חשמליים שמתגברים את סניפיה בערים גדולות, מלבד בירושלים ובחיפה.
יצוין כי מדובר גם במהלך כלכלי, לאור עלויות הביטוח של הקטנועים החשמליים: עלות ביטוח החובה השנתי לקטנוע בנזין (עסקי) עומדת על 8,500 שקל, לעומת 5,500 שקל לכלי חשמלי. מדובר בחיסכון מצטבר של יותר מ-1.3 מיליון שקל בשנה. העסקה היא לקטנועי בליץ 3000X המצויידים בסוללות מתחלפות, כך שניתן בכל עת להחליף סוללה שהתרוקנה באחת שנטענה באותו זמן בסניף, ומתמלאת בתוך שעתיים.
"כחלק מרשת הפועלת בפריסה ארצית בלב שכונות המגורים של לקוחותינו, הערך הסביבתי והאקולוגי חשוב וקרוב לליבנו ואנו גאים להיות חברת השליחויות הראשונה בישראל המנהלת את כלל צי הקטנועים שלה על בסיס חשמלי. בנוסף, חידוש הכלים והחלפתם הוא צעד חיוני בשמירה על ביטחונם של שליחנו", אמר יוסי אלבז, בעלים ומנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל.
רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ, אמר כי "החיסכון הכספי הנצבר במעבר לאופנוע חשמלי גדול מעלות ההשקעה שלא לדבר על אלמנט הבטיחות המשופר. היכולת שהפגנו בעבודה עם שליחי הרשת תמשיך ותפתח לנו דלתות בשיווק הטכנולוגיה בארץ ובחו"ל". בליץ מתכננת בישראל את הקטנועים, ומייצרת אותם אצל קבלני משנה בסין. רוב הלקוחות שלה מגיעים מהמגזר מהעסקי, בזמן שהכלים הדו גלגליים החשמליים מתקשים עדיין לחדור לשוק הלקוחות הפרטיים.