וולוו מתחילה לשווק בישראל את ה-XC60 T8 פולסטאר, גרסת קצה לרכב הפנאי ההיברידי-נטען שעברה השבחה בחטיבת הביצועים השבדית. תג המחיר עומד על 470 אלף שקל, 80 אלף שקל יותר מגרסת T8 רגילה.
וולוו XC60 פולסטארוולוו XC60 פולסטאר
וולוו XC60 פולסטארוולוו XC60 פולסטאר
השינוי ליחידת ההנעה צנוע, עם תוספת 14 כ"ס (316 כ"ס) למנוע הבנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המוגדשת (טורבו ומגדש על) הודות למחשב ניהול שונה. המנוע החשמלי האחורי התחזק בכ"ס אחד (88 כ"ס) כך שהתפוקה המשולבת עומדת כעת על 404 כ"ס. תוספת הכוח מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות (0.1 שניות פחות) בדרך למהירות מרבית זהה של 230 קמ"ש.
וולוו XC60 פולסטארוולוו XC60 פולסטאר
שינויים נוספים נועדו לשפר את היכולת הדינמית. בין היתר מערך מיתלים עם יחידות קוילאובר (בולם בתוך קפיץ) של אוהלינס (כריות אוויר בדגם הרגיל) עם 30 מצבי כיוון ידני, מוט גישור בין בתי בולמי הזעזועים האמור לתרום לחדות ההיגוי ובלמים קדמיים גדולים יותר של אקובונו (370 מ"מ וקאליפר שש בוכנות מלפנים לעומת 320 מ"מ ובוכנה אחת בדגם הרגיל).
וולוו XC60 פולסטארוולוו XC60 פולסטאר
העיצוב החיצוני נבדל בתגי פולסטאר מלפנים ומאחור וחישוקי "21 מאלומיניום מחושל. בתא הנוסעים יש חגורות בטיחות צהובות, תוגת נתונים עלית וכתובים נוספים של חטיבת הביצועים.