חברת המזרח, יבואנית לנד רובר, מתחילה היום (ב') בשיווק הדיסקברי ספורט, כשלושה חודשים לאחר מועד ההגעה המתוכנן עליו הוצהר עם הצגת הדגם בחודש מאי. בדגם המעודכן יוצעו בישראל רק גרסאות עם שבעה מקומות ישיבה.
2 צפייה בגלריה
לנד רובר דיסקברי ספורט
לנד רובר דיסקברי ספורט
לנד רובר דיסקברי ספורט
שינויי העיצוב קלים בלבד וכוללים עדכון לסבכה הקדמית, יחידות תאורת לד חדשות, פגושים שונים וחישוקים בעיצוב מעודכן. בפנים הרכב יש כעת מסך מגע בגודל "10 עם קישוריות Apple Car Play, גלגל הגה חדש ובורר הילוכים בעיצוב שגרתי, במקום חוגה בדגם היוצא. בזמן שבעולם מוצעות שבע יחידות הנעה, לישראל יגיעו רק שלוש מהן תוך ויתור על גרסה היברידית-נטענת. כולן ישווקו עם הנעה כפולה ותיבת תשעה הילוכים אוטומטית מתוצרת ZF.
2 צפייה בגלריה
לנד רובר דיסקברי ספורט
לנד רובר דיסקברי ספורט
לנד רובר דיסקברי ספורט
גרסת הבסיס (389 אלף שקלים) מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 200 כ"ס, מעליה תשווק טורבו-דיזל (180 כ"ס) במחיר של 428 אלף שקלים ובפסגת ההיצע המקומי תהיה גרסת ה-249 כ"ס של מנוע הבנזין במחיר של 448 אלף שקלים.
הדיסקברי ספורט ישווק בשתי רמות גימור. ה-S הבסיסית כוללת חישוקי "18, גג שמש פנוראמי, תאורת לד, מושבי עור עם כוונון חשמלי, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים בשורה השניה והשלישית, בקרת שיוט רגילה, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 80 קמ"ש, תיקון סטיה מנתיב ומערכת להתראת עייפות.
ה-S פלוס מוסיפה תא מטען עם פתיחה חשמלית, כניסה ללא מפתח, מערכת שמע מתוצרת מרידיאן, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית גם במהירויות גבוהות ומערכת לניטור שטחים מתים במראות.
הכותב חבר מערכת iCar