בקצרה:
  • גרסאות בכירות לקפצ'ור מעתה עם הנעה מיקרו-היברידית
  • ההספק ירד, השינוי בצריכת הדלק כמעט ואינו מורגש
  • המחיר לעומת זאת התייקר ב-2,000 עד 3,000 שקלים
1 צפייה בגלריה
רנו קפצ'ור
רנו קפצ'ור
רנו קפצ'ור
(צילום: ניר בן זקן)
חצי שנה בלבד לאחר שהגיע לישראל מעדכנת רנו את מפרט הרנו קפצ'ור, אך ממש לא בטוח שהצרכן יצא מכך נשכר. מלבד גרסת הבסיס שנותרה ללא שינוי, צמד הגרסאות הבכירות זוכות להנעה מיקרו-היברידית (12V) שמשפרת באופן זניח בלבד את צריכת הדלק. מנגד, הביצועים נפגעו והמחיר התייקר.
כל גרסאות הקפצ'ור ישווקו גם בעתיד עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.3 ליטרים. הגרסה הבסיסית שומרת על הספק של 131 כ"ס ועל תג מחיר של 125 אלף שקלים (עם אבזור מופחת). אך בגרסאות הבכירות ירד ההספק מ-154 ל-140 כ"ס תוך התייקרות. בגרסה הבכירה תוספת של 2,000 שקלים (144 אלף), בגרסה שמתחתיה ב-3,000 שקלים (137 אלף).
במקביל לפגיעה בהספק המנוע, גם המומנט ירד בקג"מ אחד ל-26.5 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש איטית ב-6 עשיריות השניה (9.2 שניות). המערכת המיקרו היברידית, שהוסיפה 32 ק"ג למשקל הרכב, שיפרה את צריכת הדלק ב-0.7 ק"מ לליטר ועומדת על 15.8 ק"מ לליטר רשמיים. השינויים ברשימת האבזור: מערכת לזיהוי תמרורים הוסרה מהגרסה הבסיסית והזולה ביותר.

לעמוד רנו קפצ'ור בקטלוג iCar