דאצ'יה חושפת את ספרינג, מכונית חשמלית ראשונה למותג הצפויה להיות הזולה מסוגה בשוק הרכב האירופאי, עם תג-מחיר נמוך אפילו מרנו טווינגו ZE לה מוצמד שם תג-מחיר של כ-80 אלף שקלים לפני מיסים. השיווק צפוי להתחיל ב-2021 גם בישראל.
למרות הגדרת רכב התצוגה כ"קונספט", מהתמונות שפרסמו ומידע שהגיע אלינו בעבר, אפשר לאשר כי הוא מבוסס על רנו K-ZE המשווק כיום בסין כרכב פנאי בעל חמש דלתות, המתאים לארבעה נוסעים עקב מידות ה"מיני" המאפיינות אותו - 374 ס"מ בין הפגושים, 158 ס"מ בין המראות ו-148 ס"מ מהאספלט ועד קצה הגגון. תא המטען נדיב יחסית לקטגוריה ומציע 300 ליטר.
מלבד החלפת הסבכה הקדמית לזו של המותג הרומני יש גם פגוש קדמי אגרסיבי יותר עם מגן דמוי אלומיניום ויחידות תאורת לד מקוריות עם צבע כתום הנראה כזה שישמש את דאצ'יה לכל ארסנל הדגמים החשמליים העתידיים שתייצר, בדומה לכחול וירוק במותגים אחרים.
דאצ'יה מציינת כי טווח הנסיעה יעמוד על 200 ק"מ לפי התקן האירופאי, בהתאם לייעודו לתנועה עירונית בעיקר. היצרנית לא מפרסמת נתונים נוספים, אך ניתן לציין כי את מצברי הגרסה הסינית ניתנים לטעינה מלאה בארבע שעות, אבל שימוש בעמדה מהירה יאפשר מילוי המצברים מ-0% ל-80% ב-50 דקות.
יש להניח כי במסגרת התאמתו של הרכב לשוק האירופאי, צפויות מערכות שונות לעבור שינוי-שדרוג, כמו למשל מערך המתלים וההיגוי. עם זאת, מבנה הרכב צפוי להשאר זהה.