שברולט מתחילה לשווק בישראל סילברדו חדש, המחליף את קודמו המשווק כאן כ-13 שנים ומחזיק מאז בתואר הטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה, עם יותר מ-50% נתח שוק. הוא יתמודד מול מתחרים עדכניים כמו פורד סדרה F וראם HD עם תג-מחיר שמתחיל ב-240 אלף שקלים (205 אלף שקלים ללא מע"מ) לגרסת קבינה וחצי והנעה אחורית ועד 316 אלף שקלים (270 אלף ללא מע"מ) לגרסת המאובזרת ביותר עם קבינה כפולה-הנעה כפולה.
כבעבר, סילברדו ישווק בגרסת 2500HD בתצורת קבינה וחצי או קבינה כפולה בעוד גרסת 3500HD המיועדת למשקל כבד יותר תוצע בהזמנה מיוחדת. העיצוב החיצוני עודכן, בעיקר בחרטום עם יחידות תאורה מפוצלות, סבכה ענקית (גימור ניקל ברמת אבזור בכירה, שחור בבסיסית), חישוקי "18 בעיצוב שונה, מראות צד גדולות מבעבר ומתקפלות חשמלית, הכוללות יחידות לתאורת צד המרכב.
הסילברדו החדש גדל בכל ממד לעומת קודמו. הוא ארוך ב-26.5 ס"מ (610.5 ס"מ לקבינה וחצי, 635 ס"מ לכפולה), רחב ב-3.5 ס"מ (208 ס"מ) וגבוה ב-4 ס"מ (203 ס"מ). לבסיס הגלגלים נוספו 13 ס"מ (379.5 ס"מ לקבינה וחצי, 403.5 ס"מ לכפולה) לטובת שיפור מרחב המחיה לנוסעים מאחור. גם הארגז ארוך כעת ב-8.5 ס"מ (209 ס"מ) ומאפשר נפח הטענה גדול ב-241 ליטר (1,698 ליטר) וכולל כעת גם שקע חשמלי (230V), תאורה ואפשרות פתיחה חשמלית מתא הנוסעים.
עיצוב הפנים דומה לדגם היוצא ונבדל בעיקר בהגה שונה עם מנגנון כיוון גובה ומרחק פשוטים מבעבר. יש גם מסך מגע "8 עדכני עם מצלמת נסיעה לאחור לרבות תצוגת וו הגרירה ופתחי מיזוג ליושבים מאחור. לגרסאות LTZ הבכירות נוספו גם צג נתונים דיגיטאלי גדול בלוח המחוונים ("8), תצוגת נתונים עלית, מצלמות היקפיות עם אפשרות בחירת זווית צילום לרבות תצוגה לארגז. החידוש החשוב ביותר הוא אבזור בטיחות מתקדם שיוצע בכל הגרסאות, לרבות בלימה אוטונומית, תאורה דינמית, התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).
מנוע טורבו דיזל בנפח 6.6 ליטר עבר בירושה מהסילברדו היוצא עם תפוקה זהה של 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ, אבל הוא משודך כעת לתיבת 10 הילוכים אוטומטית לעומת שישה יחסים בעבר. ההנעה אחורית בגרסת הבסיס או כפולה לא-קבועה עם הילוך כוח בגרסאות LT. לגרסאות LTZ נוסף מצב "אוטומטי" המאפשר נסיעה בהנעה כפולה גם בכביש עם העברת כוח לפנים על פי דרישה - יכולת ייחודית בקטגוריה.
לסילברדו מרווח גחון נדיב ב-1.2 ס"מ (25.9 ס"מ לקבינה וחצי, 25.7 ס"מ לכפולה), עם זווית גישה שגדלה בכ-2.5 מעלות (24 מעלות), אך זווית נטישה שקטנה ב-5 מעלות (22 מעלות).