ב.מ.וו חושפת תמונות ופרטים ראשונים על M4 חדשה, דור שני מאז החליטה היצרנית על שינוי מדיניות דגמים והחליפה בה את ה-M3 קופה. הצגתה הרשמית מתוכננת לחודש ספטמבר הקרוב, לישראל היא צפויה להגיע ברבעון הראשון של 2021.
התמונות שצולמו במהלך ניסוי נהיגה במסלול זקסרינג הגרמני, לא חושפות הרבה משינויי המראה לעומת סדרה 4 המהווה לה בסיס. כן ניתן להבחין במראות צד ייחודיות, רביעיית מפלטים מאחור וספוילר צנוע בקצה דלת תא המטען.
ב.מ.וו מפרסמת כעת את נתוני ההספק הרשמיים, שיהיו זהים ל-M3 אשר הוצגה בשבוע שעבר. מנוע שישה צילינדרים, כפול מגדשי טורבו בשתי רמות הספק – 480 או 510 כ"ס בגרסת קומפטישן, ואלה 49 כ"ס ו-60 כ"ס יותר מגרסאות מקבילות ב-M3 וב-M4 היוצאות. גרסאות הבסיס ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה אחורית, אופציה שלא קיימת יותר במתחרים מבית אודי ומרצדס.
הקומפטישן תצויד בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית פלנטרית לעומת כפולת-מצמד עם שבעה הילוכים בדגמים היוצאים, ועם אופציה להנעה כפולה-קבועה - לראשונה - שתוצג בהמשך. נתוני ביצועים טרם פורסמו.

כמקובל, המרכב זוכה לחיזוקים בין בתי בולמי הזעזועים מלפנים, שמטרתם לחדד את התגובות וההיגוי. כיול המיתלים יהיה נוקשה יחסית, הבלמים גדולים יותר ועל הקשר לקרקע אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S במידה 285/30 על חישוקי "20 מאחור, 275/35 על חישוקי "19 מלפנים.