סיטרואן חושפת מתיחת פנים ל-C3 במטרה לאפשר לסופר מיני הצרפתייה להתמודד עם מתחרות עדכניות כמו סיאט איביזה, רנו קליאו, פיז'ו 208, אופל קורסה וטויוטה יאריס. לישראל היא תגיע במחצית השנייה של השנה.
העדכון הוויזואלי כולל יחידות תאורה מלפנים, סבכה קדמית, רפידות אוויר קשיחות בדלתות (airbump) וחישוקים בעיצוב שונה. בתא הנוסעים תמצאו את "מושבי הנוחות" הייחודיים של סיטרואן המוכרים מהקקטוס וגם אפשרות לדיפוני עץ. לדברי היצרנית, מספר אפשרויות ההתאמה האישית של צבעי מרכב וגמורי פנים גדל כמעט פי שלושה ל-97 קומבינציות שונות. לרשימת האבזור התווספו תאורת לד מלאה עם מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך, חיישני חנייה קדמיים והפעלה קולית למערכות שונות.
יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי – בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 83 כ"ס בשידוך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית או גרסה מוגדש למנוע זה עם 110 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם שישה יחסים בשני המקרים. באירופה יוצע גם מנוע טורבו-דיזל עם 100 כ"ס בשידוך לתיבת חמישה הילוכים ידנית שלא יעשה עליה.
ב.מ.וו מציגה גרסה היברידית קלה לרכבי הפנאי הגדולים - X5 ו-X6 על בסיס מנוע דיזל שייכנו 40d. כבסיס משמש מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המוכר של ב.מ.וו (B57) לו משודכת מערכת היברידית קלה 48V. זו כוללת מנוע עזר חשמלי (11 כ"ס) המשמש גם לאגירת אנרגיה בזמן האטה או בלימה והחזרתה למנוע בזמן האצה. המערכת החדשה גם מאפשר אספקת חשמל למערכות נלוות ובהתאם דימום המנוע בעומס נמוך (ירידות למשל).
3 צפייה בגלריה
ב.מ.וו X5
ב.מ.וו X5
(צילום: ניר בן זקן)
בנוסף מקבל המנוע מערכת הזרקת סולר חדשה בלחץ גבוה (2,700 באר). התפוקה עומדת על 340 כ"ס ו-71.4 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד, 75 כ"ס ו-8.2 קג"מ יותר מגרסת 30d הבסיסית בהיצע כיום. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית המאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות, קיצוץ של שנייה בהשוואה לגרסאות הבסיס. בנוסף גם צריכת הדלק הרשמית של גרסת 40d נמוכה בכ-5% מה-30d. מהיבואנית נמסר כי שיווק גרסה זו נמצא בבחינה.