תמונות ראשונות של קיה פיקנטו לאחר מתיחת פנים דלפו לרשת, וחושפות חלקית את עיצובה העדכני. המיני הקוריאנית, שמחזיקה מאז נחתה כאן בתואר הנמכרת בקטגוריה, תנגיע לאולם התצוגה המקומי במהלך המחצית הראשונה של 2021.
התמונות שדלפו לרשת הן של הפיקנטו הקוריאנית, שם היא משווקת בשם 'מורנינג', והן מגלות כי החרטום צפוי להיות שונה משמעותית בעיקר תודות ליחידות תאורת Led מקוריות. יש םג חישוקים שונים ולפחות בגרסה שמופיעה בתמונה, צמד פתחי מפלט בקצות הפגוש האחורי. תא הנוסעים צפוי לעבור עדכון קל עם הגה ודיפונים שונים בעוד מערך הבטיחות יורחב ויכלול בנוסף לבלימה אוטונומית המוצעת כיום גם תיקון סטייה מנתיב, תאורה דינמית והתראת עירנות נהג.
שינוי משמעותי צפוי ביחידת ההנעה, שתהיה זהה לזו המוצעת ביונדאי i10. המנוע העיקרי אצלנו יהיה בנפח 1.2 ליטר חדש (1.25 ליטר בדגם הנוכחי) עם שני מזרקים לכל בוכנה ומערכת תזמון שסתומים שונה (חשמלית במקום הידראולית). הוא ישודך לתיבת הילוכים רובוטית חד-מצמדית שדומות לה פגעו בעבר בתדמית ומכירות דגמים שונים ששווקו בישראל עקב פעולה לא רהוטה. תהיה פגיעה מסוימת בביצועים, אבל צריכת דלק צפויה להיות טובה משמעותית.