אסטון מרטין חושפת גרסת גג נפתח לוואנטאז', במטרה להתמודד עם מתחרות כמו פורשה 911 קבריולה. לישראל היא תגיע בקיץ הקרוב עם תג מחיר של 1.55 מיליון שקל, פער קטן ביחס למקובל של 60 אלף שקל ביחס לקופה.
לדברי אסטון הוואנטאז' רודסטר מצויידת במנגנון גג חשמלי המהיר בעולם - 6.7 שניות לפתיחה, 6.8 שניות לסגירה עם אפשרות לעשות זאת גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש. הגג עצמו עשוי בד עם מנגנון קל משקל מאפשר תוספת זניחה של 60 ק"ג ביחס לקופה. עם זאת המנגנון מקטין את נפח תא המטען ל-200 ליטר, 150 ליטר פחות מבקופה.
הרודסטר עושה שימוש באותה מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול מגדשי טורבו, המגיע ממרצדס-AMG עם 510 כ"ס בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, המותקנת מאחור על מנת לאפשר חלוקת משקל מאוזנת בין הצירים. תיבת הילוכים ידנית, המוצעת כאופציה בקופה, לא תוצע ברודסטר בשלב זה. אלה מאפשרים לה לזנק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-3.7 שניות, בדרך ל-305 קמ"ש מרביים, 0.2 שניות יותר ו-10 קמ"ש פחות מהקופה.
מאט בקר, המהנדס הראשי של אסטון מרטין אמר כי "במקרים רבים גרסאות גג נפתח למכוניות ספורט דורשות פשרות רבות בהשוואה לדגמי הקופה המהוות להם בסיס, אבל עם הוואנטאז' רודסטר המטרה הייתה לשמור על מאפייני הניהוג של הקופה, מבחינת דיוק, זריזות וביצועי קו ישר". בהתאם, הרודסטר שומרת על אותם מכלולים של הקופה לרבות בולמי זעזועים אדפטיביים בקשיחות משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, דיפרנציאל מוגבל החלקה עם הכוונת מומנט וצמיגים פירלי P-זירו (255/40 מלפנים ו-295/35 מאחור) המולבשים על חישוקי "20.