יונדאי חשפה היום (ג') באופן רשמי את הבאיון - רכב פנאי קטן שמצטרף אל יונדאי קונה הוותיק עם מידות כמעט זהות לו. לפי היבואנית, הבאיון צפוי להגיע לישראל אך לא ברור מתי זה יקרה.
תמונות הבאיון אותן שחררה יונדאי מציגים מרכב רב זוויות, בהתאם לשפת העיצוב החדשה של המותג אותה ניתן יהיה לזהות גם בטוסון החדש שצפוי להנחות אצלנו בקרוב. והם מסייעים לו להיראות גדול מכפי שהוא באמת - מאפיין חביב על רוכשי דגמי פנאי קטנים וקומפקטיים. מימדיו של הבאיון המבוסס על ה-i20 העדכנית כמעט זהים לאלה של הקונה הוותיק (המבוסס על i30 הישנה).
הוא קצר מהקונה ב-2 ס"מ בלבד (418 מול 420 ס"מ) צר ממנו ב-2 ס"מ (178 ס"מ מול 180), נמוך ממנו ב-5 ס"מ (150 מול 155 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלו קצר ב-2 ס"מ בלבד (258 מול 260 ס"מ). עם זאת, נפח תא המטען שלו גדול ב-50 ליטר (411 ליטר מול 361).
חזית הבאיון כוללת סבכה בולטת ויחידות תאורה דו קומתיות, בזמן שהצללית חושפת קווים אופקיים ארוכים ומאחור יש צמד יחידות תאורת לד זוויתיות מחוברות ביניהן. סביבת הנהג כוללת מסך מולטימדיה בגודל "8 בגרסאות בסיסיות ו-"10.25 בבכירות יותר ולוח מחוונים דיגיטלי ("10.25). עוד באבזור: טעינה אלחוטית לסמארטפון, תאורת אווירה, חניה אוטומטית וקישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
את כל יחידות ההנעה עימן ישווק אנחנו כבר מכירים מיונדאי i20. החל במנוע שלושה צילנדרים מוגדש בנפח ליטר עם הספק של 100 (רק בשילוב תיבה ידנית) או 120 כ"ס (שבעה הילוכים כפולת-מצמד), דרך 1.2 ליטר עם 84 כ"ס, אף הוא עם תיבה ידנית בלבד. בשתי תיבות ההילוכים תוצע מערכת "התאמת סל"ד" המאפשרת החלפות הילוכים יעילות יותר. לפי יונדאי, הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש נע בין 10.4 שניות במנוע החזק ביותר ו-13.5 שניות בחלש מכולם.
רשימת עזרי הבטיחות מקיפה וכוללת בין היתר התרעה ובלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, רוכבי דו-גלגלי, רכב חוצה בפניה שמאלה ותנועה חוצה מאחור, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל תיקון היגוי אקטיבי, התרעת עייפות ותחילת תנועה של רכב מלפנים, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים והתרעה על שכחת ילד במושב האחורי.

לכל דגמי יונדאי בקטלוג הרכב של iCar