אלפא רומיאו חושפת את הג'ולייה GTA, גרסת קצה למכונית הסדאן של היצרנית האיטלקית שתיוצר במהדורה מוגבלת של 500 יחידות.

ה-GTA עושה שימוש במנוע V6 כפול מגדשים בנפח 2.9 ליטר, המפיק 540 כ"ס, תודות לניהול שונה וסעפת פליטה מטיטניום. מדובר בעליה צנועה יחסית - 30 כ"ס - להשערות מוקדמות, ביחס לגרסת קואדרופוגליו העושה שימוש באותו מנוע, והשידוך בדומה לה הוא לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.
אלפא הציגה גם גרסה קיצונית עוד יותר המכונה GTAm המפחיתה כ-100 ק"ג מהמשקל העצמי תודות לשימוש בקרבון (פגוש קדמי ובתי הגלגלים המורחבים), חלונות צד ושמשה אחורית מפוליקרבונט, ויתור על מושב אחורי לטובת כלוב התהפכות, צמד מושבי באקט עם חגורות מירוץ והפחתה של חומרי בידוד. אלה מאפשרים לה לזנק ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות, 0.3 שניות פחות מהקואדרופוגליו. נתון המהירות המרבית לא פורסם.
גם היכולת הדינמית שופרה תודות לקפיצים, בולמי זעזועים ותושבות מתלה שונות והרחבה של מפסקי הסרנים ב-5 ס"מ מלפנים ומאחור. הצמיגים הם מישלין פיילוט ספורט 4S (פירלי P-זירו בקואדרופוגליו) המולבשים על חישוקי "20 (לעומת "19) עם מנגנון נעילה מרכזי כמקובל במכוניות מירוץ.
מבחינה עיצובית נבדלת ה-GTA בפגוש קדמי שונה עם פתחי אוורור גדולים יותר, תוספת מסיטי אוויר מלפנים ובפגוש האחורי וצמד יציאות מפלט במרכזו (לעומת שניים כפולים בפינות הפגוש). יש גם ספוילר אחורי עצום המותקן על דלת תא המטען ואשר אמור לייצר כוח ההצמדה, אך ניתן לוותר עליו ללא תוספת תשלום לטובת יחידה צנועה יותר. כדאי להזכיר כי לפני כשני עשורים איפשרה אלפא להזמין את ה-156 מנוחתה עדן עם יחידה דומה, שהפכה לחביבת גנבי חלקים.