ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני הודיעה היום (ד') כי בתום חידוש תקופות הרישיון לנהג חדש ונהג צעיר, יוארך רישיון הנהיגה עד לגיל 70 בעלות חד פעמית של 510 שקלים, כאשר כיום מוארך הרישיון בכל 10 שנים בעלות של 441 שקלים. יש להזכיר כי כבר בשנת 2017 הבטיח משרד התחבורה שתוך "חודשים בודדים" לא יהיה צורך לחדש את רשיון הנהיגה, שיהיה תקף עד גיל 70, וכי רישיונות חדשים ומעודכנים ישלחו לנהגים. אלא שמאז המהלך אותו תכנן שר התחבורה לשעבר, ישראל כץ, חלפו שלוש שנים וההבטחות לא מומשו.
1 צפייה בגלריה
 בעתיד - חידוש אחת ל-10 שנים
 בעתיד - חידוש אחת ל-10 שנים
בעתיד - חידוש אחת ל-10 שנים
(מתוך אתר משרד הפנים)
תקנות נוספות שאישרה היום ועדת הכספים:
כעת: אדם המוציא רישיון מתבקש לחדש את רישיונו לאחר שנתיים (תקופת נהג חדש), לאחר חמש שנים (תקופת נהג צעיר) ולאחר מכן בכל 10 שנים, כאשר עלות החידוש כל עשור עומדת על 441 שקלים התקנה החדשה (תכנס לתוקף ב-1 לחודש, שלושה חודשים ממועד פרסומה): לא יתקיים יותר הליך חידוש כל 10 שנים. לאחר תקופת נהג צעיר יידרש הנהג לחדש רישיון שיהיה תקף עד לגיל 70, בעלות חד-פעמית של 510 שקלים.
כעת: בהנפקת "כפל רישיון" בגין אובדן, גניבה, פגם או החרמה בידי הרשויות, נגבית אגרה סך 29 שקלים. התקנה החדשה: מכל סיבה בה יידרש "כפל רישיון" תשולם אגרה שעלותה תפחת ל-10 שקלים. עלות כפל אגרת רישיון נהיגה תעמוד על 20 שקלים (במקום 29 שקלים) ועלות כפל אגרת רישיון או היתר הנוגעים לבי"ס לנהיגה, תעמוד על 20 במקום 39 שקלים.
עוד נקבע כי לא תגבה יותר אגרת מידע על סך 10 שקלים הנגבית מנהג בעד תדפיס מידע בנוגע למספר הנקודות שנרשמו לחובתו, או בנוגע למאפייני בעלים קודמים של רכב, המונפקים באמצעות עמדות השירות האוטומטיות של רשות הרישוי.