סוזוקי חושפת מתיחת פנים לאיגניס, שלוש שנים וחצי לאחר שהוצגה כגרסת מיני-פנאי ליצרנית. זו כוללת שינויי עיצוב צנועים, מערכת היברידית-קלה וציוד בטיחות מתקדם. לישראל היא תגיע ברבעון השלישי של השנה.
השינויים העיצוביים מתרכזים בחרטום אחר עם סבכת פסים חדשה בדומה לג'ימני העדכני. מאחור יש פגוש אחורי שונה עם מגן פלסטיק בגימור דמוי-אלומיניום ויחידות תאורה משולבות לד. תא הנוסעים נותר ללא שנויים מהותיים, אבל כאופציה יוצעו ריפודי דמויי עור למושבים.
החדשה המרכזית היא שמערכת הבטיחות שהוצעו כאופציה בדגם היוצא, יהפכו לציוד תקני ועל כן יעשו דרכן גם למכוניות שישווקו כאן. המערכת מבוססת על ניטור תנועה באמצעות צמד מצלמות המותקנות בסמוך למראה המרכזית כוללת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב וערנות נהג.
יחידת ההנעה תעבור בירושה מהדגם היוצא – מנוע בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר (90 כ"ס) המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. אליו תצורף מערכת היברידית קלה (12V) המאפשרת הפחתה של פליטת המזהמים בכ-8% בין היתר בעזרת מנוע חשמלי המשמש גם כמתנע, מסייע עם אגירת אנרגיה בהאטה ומחזיר אותה בהאצה לדברי סוזוקי. תוספת המשקל, כך היצרנית, מוגבלת ל-6 ק"ג בלבד.