קאדילק מתחילה לשווק גרסת בסיס לרכב הפנאי XT5, עם יחידת הנעה צנועה ותג-מחיר של 330 אלף שקל, נמוך ב-20 אלף שקל מהגרסה ששווקה עד כה.
גרסת הבסיס מצוידת במנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 237 כ"ס, 73 כ"ס פחות ממנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר שהוצע עד כה. שיא המומנט דומה (35.7 קג"מ), אבל מושג בסל"ד נמוך משמעותית (החל מ-1,500 סל"ד לעומת 5,000 סל"ד ב-V6). תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית יש גם כאן, אך יחס ההעברה הסופי הוארך במעט.
הזינוק ל-100 קמ"ש ארוך בכמעט שנייה (7.2 שניות), אבל צריכת הדלק טובה יותר (10.2 ק"מ לליטר לעומת 9.1 ק"מ לליטר). חשוב לציין כי בשונה מהמנוע הגדול, המוגדש אינו מורשה לגרירה ולא ניתן להתקין בו וו.
רשימת האבזור נותרה זהה וכוללת מערכת מצלמות היקפיות, תצוגת נתונים עלית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום וקירור, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, חלון שמש פנורמי, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "18 קלים.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים ומערכת להתראה על שכחת ילדים.