קיה מחילה לשווק נירו היברידי נטען לאחר מתיחת הפנים שעבר. נוספה לו גם גרסת בסיס חדשה עם תג מחיר של 150 אלף שקל, כ-10 שקל פחות מבעבר.
קיה נירו PHEVקיה נירו PHEV
מבחינה עיצובים השינויים צנועים, מסתכמים בפגושים, יחידות תאורת יום, וחישוקים עדכניים. בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע גדול יותר ("8 לעומת "7 בעבר), בלם יד חשמלי ושדרוג של מערך הבטיחות לרבות בקרת שיוט עם יכולת עצירה מלאה והתחלת נסיעה ושמירה על נתיב עם יכול מעקב אחרי הרכב שמלפנים.
קיה נירו PHEVקיה נירו PHEV
גרסת LX בסיסית שנוספה להיצע מיועדת בעיקר לשוק המוסדי ובהשוואה לגרסה הבכירה (EX במחיר 153 אלף שקל) היא מוותרת על חלונות אחוריים כהים, פתחי מיזוג אחוריים, חיישני חניה ומסך תצוגה גדול ("7) בלוח המחוונים וריפודי המושב מבד פשוט במקום משולבי עור. אבזור הבטיחות זהה לגרסה הבכירה כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת עירנות נהג.
קיה נירו PHEVקיה נירו PHEV
יחידת ההנעה נותרה כבעבר, משלבת בין מנוע 1.6 ליטר בנזין (105 כ"ס) למנוע חשמלי (60 כ"ס) בהספק משולב של 141 כ"ס. השידוך הוא לתיבת שישה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות בדרך ל-172 קמ"ש מרביים. מצברים בקיבולת 8.9 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 49 ק"מ במסלול משולב או 65 ק"מ בנסיעה עירונית.