פרארי מתחילה לשווק בישראל את ה-F8 טריבוטו, מחליפת ה-488 GTB, והצמידה לה תג-מחיר שמתחיל ב-2 מיליון שקל. גרסת ספיידר עם גג נפתח תנחת כאן בתחילת שנה הבאה ותהיה יקרה ממנה ברבע מיליון שקלים.
ה-F8 מצוידת במנוע V8 מרכזי בנפח 3.9 ליטר עם צמד מגדשי טורבו ו-720 כ"ס, גבוה ב-50 כ"ס מהמכונית המוחלפת. תוספת הכוח והפחתת המשקל ב-40 ק"ג תאפשר לה לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות (קיצוץ של 0.1 שניות), ל-200 קמ"ש ב-7.8 שניות (חצי שניה פחות) בדרך ל-340 קמ"ש מרביים (10 קמ"ש יותר).
3 צפייה בגלריה
פרארי F8 טריבוטו
פרארי F8 טריבוטו
(צילום: שחף שי)
ל-F8 מראה אגרסיבי יותר תודות ליחידות תאורה צרות מלפנים וכונסי אויר גדולים בפגוש הקדמי - כולל אחד מרכזי המסיט את האוויר כלפי חלקו העליון של מכסה תא המטען (הנמצא מלפנים) ואחראי לשיפור של 15% בכוח ההצמדה הקדמי. יחד עם מסיט אוויר גדול מאחור - ושמשה אחורית מחורצת כהומאג' ל-F40 האגדית - שופרה לדברי פרארי היעילות האווירודינמית ב-10%.
בתא הנוסעים מסתכמים השינויים בהגה הכולל מתג שערורייתי לתפעול הטלפון, פתחי מיזוג עגולים ובולטים וצג נתונים מול הנוסע שליד הנהג. מערכות בטיחות מתקדמות שהחלו להגיע גם למכוניות ספורט דוגמת פורשה 911 העדכנית לא מוצעות כאן, ולכן תותקן בה מערכת מובילאיי מקומית.
3 צפייה בגלריה
פרארי F8 טריבוטו
פרארי F8 טריבוטו
(צילום: שחף שי)