יבואנית מיצובישי מתחילה לשווק את הטריטון תחת השם דקאר-פרו, עם שינויים מקומיים האמורים לסייע לו בנהיגת שטח. מחיר החבילה עומד על כ-20 אלף שקל, בנוסף למחיר הרכב עצמו (שמתחיל ב-245 אלף שקל).
3 צפייה בגלריה
מיצובישי טריטון פרו
מיצובישי טריטון פרו
(צילום: רן ביאר)
השינוי המשמעותי ביותר שעובר טנדר העבודה בדרכו לשטח מתבטא במערכת מיתלים המגביהה את המרכב ומשפרת את מרווח הגחון בכ-5 ס"מ. היא משלבת בין קפיצי סליל של פדרס מלפנים עם בולמי זעזועים של בילשטיין, בעוד מאחור נותרו העלים המקוריים - על-מנת לשמר את כושר העמסה - עם בולמי בילשטיין גם כאן. צמיגי הכביש המקוריים של דנלופ מוחלפים בגומי אגרסיבי יותר של פירלי (סקורפיו AT) במידה המקורית (265/60).
3 צפייה בגלריה
מיצובישי טריטון פרו
מיצובישי טריטון פרו
(צילום: רונן טופלברג)
עוד ברשימה מיגון גחון (מנוע, תיבת הילוכים, תיבת העברה, מיכל דלק ואוריאה, צינורות הבלימה) עם פתחי אוורור לטובת קירור יעיל יותר ומיגון סף המאפשר שימוש במגבה הייליפט. יש גם קשת ייעודית לארגז וצביעה שחורה לחישוקים הקלים ("18) ולסבכה הקדמית לצורך השלמת המראה הקרבי.
3 צפייה בגלריה
מיצובישי טריטון פרו
מיצובישי טריטון פרו
(צילום: רן ביאר)