קיה חושפת מתיחת פנים לריו, הסופר-מיני הקוריאנית שעד כה לא הצליחה להתברג בצמרת הקטגוריה העמוסה. אלינו היא צפויה להגיע במהלך השנה הבאה.
השינויים העיצוביים צנועים ומתבטאים בפגושים, חרטום וחישוקים שונים, בעוד תא הנוסעים זוכה למסך מגע גדול יותר ("8 לעומת "7) ואפשרות לשילוב צבעים מגוון מבעבר. אבזור הבטיחות מורחב וכולל כעת גם בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב (תיקון סטייה כיום) והתראת שטחים מתים, בנוסף לבלימה אוטונומית, התראת עירנות נהג ותאורה דינמית שמוצעות כיום.
החידוש העיקרי מתבטא ביחידות מנוע-גיר חדשות. על הכוח אחראית עדיין יחידת שלושה צילינדרים בנזין מוגדשת בנפח ליטר, אלא שכעת היא זוכה לסיוע ממערכת היברידית קלה (48V) עם מנוע חשמלי צנוע המשמש גם כמתנע וכגנרטור. כבעבר יש שתי רמות הספק – 100 או 120 כ"ס, ובשתיהן צפויה הפחתה של 8% עד 10% בפליטת המזהמים.
גם תיבות ההילוכים התעדכנו כשהגרסה החלשה תוצע כעת עם תיבת שישה הילוכים ידנית במקום חמישה בעבר, ואופציה לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד שעד כה שווקה רק בגרסה החזקה. בזו האחרונה תאפשר היחידה החשמלית תוספת של 2.9 קג"מ לנתון המומנט המרבי (20.4 קג"מ). נתוני ביצועים טרם פורסמו.