• ריינג' רובר ולאר הוא האחרון במשפחה לקבל גם גרסה היברידית-נטענת
  • 404 כ"ס, טווח נסיעה מוצהר של 53 ק"מ ללא דלק ותא מטען קטן במעט
  • יגיע ארצה ברבעון הראשון אבל ספק אם יצליח ליהנות מהטבות מס
האחרון להתחבר לשקע: הוולאר הוא הדגם האחרון בריינג' רובר שמקבל יחידה היברידית-נטענת, זו שמשולבת כבר בשאר הדגמים עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, מנוע חשמלי נוסף ותפוקה משולבת של 404 כ"ס. ההנעה כפולה כמובן, בעזרת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. תוספת הכוח מתקזזת אמנם עם עלייה של כ-300 ק"ג בהשוואה לבנזין, אך הביצועים עדיין מרשימים: 5.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. מצברי 17.1 קוט"ש אמורים לאפשר 53 ק"מ נקיים מזיהום.
From: הלל פוסק
יש שינויים? לא הרבה: הממדים נותרו כצפוי זהים לדגמים הרגילים אך נפח תא המטען (625 ליטר) הצטמצם בכ-120 ליטר עקב הצורך להעניק מקום למערכת החשמלית. שינויים נוספים: הגה בעיצוב חדש, בורר הילוכים במקום חוגה מיושנת, מסך מגע עם תגובה מהירה יותר ורזולוציה משופרת. בגרסאות המצוידות במערכת שמע של מרידיאן, נוספה אפשרות להפחתת רעשי דרך באמצעות יצירת הד חוזר מהרמקולים.
מה אנחנו חושבים: בשונה מדגמים אחרים של המותג, הוולאר התקשה להבריק. הוא נראה אמנם מאוד מרשים, ומציע לנוסעיו סביבה סופר-מעניינת ואיכותית, אך הוא לא מציע יתרונות משמעותיים מול מתחריו הגרמנים ואפילו לשטח הוא לא אמור להכנס. זאת לצד העובדה שמחירו מקרב אותו לריינג' רובר ספורט המשובח, כך שגם בתוך המשפחה הוא נאלץ להאבק ויוצא לא פעם כשידו על התחתונה. האם גרסה היברידית-נטענת תשנה את המצב? סביר להניח שלא שכן הפחתת הטבת המיסוי הפכה דגמים היברידיים-נטענים לפחות אטרקטיביים מבעבר.