הכירו את טורסוס, (Torsus) הצ'כית-סלובקית, שהציגה גרסת שטח קרבית למסחרית האפרורית פולקסווגן קראפטר, תוך שהיא מעניקה לה יכולת עבירות יוצאת דופן. כעת יכול הרכב הזה להוביל סחורה, להסיע 19 איש או לשמש כרכב חירום במקומות הנידחים והמרוחקים ביותר. מחיר התענוג הזה באירופה עומד על 230 אלף שקלים לפני מיסים, גבוה ב-80 אלף שקל מקראפטר בסיסי.
כבסיס עושה החברה שימוש במסחרית של היצרנית הגרמנית או באח התאום, מאן TGE, בגרסאות עם מנועי 2.0 ליטר טווין-טורבו דיזל עם 177 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. מערכת ההנעה היא ה-4Motion המוכרת של פולקסווגן – כפולה-קבועה של האלדקס המעבירה את הכוח לאחור כנדרש, עם אפשרות לנעול את הדיפרנציאל האחורי.
השינוי המשמעותי ביותר נעשה במיתלים. מלפנים חוזקו משולשי המתלה, המוט המייצב הוחלף והותקנו יחידות קויל-אובר (בולם בתוך קפיץ) של בילשטיין בעוד מאחור הוחלפו קפיצי העלים המקוריים ביחידות של איירון-מן עם בולמי זעזועים של פרו-פנדר דקאר עם מיכל קירור ייעודי. הם מאפשרים הגבהת המרכב ומייצרים מרווח גחון של 29 ס"מ, 7.5 ס"מ יותר מטויוטה לנד קרוזר. זוויות הגישה-נטישה מעט פחות מרשימות – 20-26 מעלות בהתאמה.
על הקשר לקרקע אחראים צמיגי שטח דו-שימושיים במידה 265/65 המותקנים על חישוקי "17 מחוזקים, ומלפנים ניתן להתקין פגוש ייעודי עם כננת. יש גם מיגון תחתון למנוע, תיבת הילוכים, מיכל דלק ודיפרנציאל אחורי, בעוד שהגלגל הרזרבי הועבר להתקן ייעודי על דלת תא המטען.