טויוטה מתחילה לשווק בישראל קורולה האצ'בק בגרסת GR-ספורט בעלת סממני עיצוב ספורטיביים, המקבילה לחבילות העיצוב M-ספורט בב.מ.וו, S-ליין באודי או AMG-ליין במרצדס. תג המחיר עומד על 146 אלף שקל, ששת אלפים שקלים יותר מגרסת הבסיס.
3 צפייה בגלריה
טויוטה קורולה GR
טויוטה קורולה GR
(צילום: יח"צ)
GAZOO Racing (להלן GR) היא קבוצת המרוצים המעוטרת של היצרנית היפנית, שסיימה את 2019 עם ניצחונות מרשימים בדקאר, 24 השעות של לה מאנס ואליפות העולם בראלי. חטיבה זו אחראית גם על יצור דגמי הספורט של החברה, לרבות הסופרה והיאריס GR4. מבחינה עיצובית מסתכמים ההבדלים בחישוקים בעיצוב שונה, סבכה בצבע שחור מבריק ותוספת מפלטים (מדומים) מאחור. בתא הנוסעים יש מושבים שונים עם תמיכה משופרת וגלגל הגה שונה.
3 צפייה בגלריה
טויוטה קורולה GR
טויוטה קורולה GR
(צילום: יח"צ)
ה-GR מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית של הדגם הרגיל – מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 122 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים רציפה. באירופה מוצעת גם גרסה עם יחידה היברידית על בסיס מנוע 2.0 ליטר עם 180 כ"ס, אך בינתיים היא לא תשווק כאן.
3 צפייה בגלריה
טויוטה קורולה GR
טויוטה קורולה GR
(צילום: יח"צ)
רשימת האבזור נותרה זהה וכוללת מסך מגע "8, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית, מפתח חכם ומשטח הטענה אלחוטי. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית וזיהוי תמרורים.