סיטרואן חושפת את אמי (AMI) מכונית חשמלית עירונית קטנה המאפשרת באירופה נהיגה מגיל 16 (14 בצרפת) ללא רישיון. המחיר עומד על 6,000 יורו, כ-23 אלף שקל לפני מיסים ונמוך משמעותית מהמתחרה הישירה, רנו טוויזי.
עם 241 ס"מ לאורך ו-139 ס"מ לרוחב, האמי קצרה ב-28.5 ס"מ וצרה ב-27 ס"מ מסמארט פור-טו המוכרת. בהשוואה לרנו טווויזי - שאינה משווקת כאן - ומתחרה באירופה על אותו פלח שוק, היא ארוכה במעט (7+ ס"מ) ורחבה יותר, במטרה לאפשר שני נוסעים זה לצד זה, בניגוד לנהג ונוסע מאחוריו ברנו.
עוד בשונה מהתחרה הוותיקה, כאן המרכב סגור ומוגן מפגעי מזג אוויר, זאת למרות שנתון המשקל כמעט-זהה (485 ק"ג, רק 11 ק"ג יותר). רדיוס הסיבוב צנוע אמנם (7.2 מטר), אך גדול ב-40 ס"מ מהטוויזי.
כניסה אל תא הנוסעים מתבצעת באמצעות דלת הנפתחת בניגוד לכיוון המוכר בצד הנהג, או פתיחה רגילה לנוסע. סביבת הנהג מינימליסטית עם לוח מחוונים דיגיטלי צנוע מאחורי ההגה, מתקן ייעודי לטלפון ושקע USB לטעינה. חלקה העליון של הקונסולה כולל תאי אחסון ומחזיקי כוסות שימושיים ומעל יש גג שמש קבוע.
מנוע חשמלי בהספק צנוע של 8 כ"ס מאפשר מהירות מרבית של 45 קמ"ש, נתונים נמוכים מהטוויזי לה יחידה חשמלית המפיקה 17 כ"ס ומאפשרת 80 קמ"ש מרביים. המצברים בקיבולת 5.5 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה של 70 ק"מ, 30 פחות מאשר המתחרה. עם זאת, הם ניתנים לטעינה בשלוש שעות בלבד מכל שקע חשמל קונבנציונאלי.