פורשה מעדכנת את המקאן GTS, גרסת ביניים לרכב הפנאי הקומפקטי האמורה לגשר על הפער בין גרסת S הבסיסית לטורבו הבכירה והיקרה משמעותית. לישראל הוא יגיע ברבעון הראשון של השנה.
בחרטום ה-GTS מוצב מנוע V6 בנפח 2.9 ליטר כפול מגדשי טורבו המוכר של היצרנית, בשונה מה-GTS הקודם שצויד ביחידת V6 בנפח 3.0 ליטר. הוא מפיק 380 כ"ס (20+) ו-53 קג"מ (2+) ומשודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד שעברה כיול מחדש, עם הנעה כפולה - אחורית בבסיסה - המעבירה את הכוח לפנים כשנדרש.
תוספת הכוח מאפשרת למקאן לזנק ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות כשהוא מצויד בחבילת "ספורט-כרונו" הכוללת בקרת שיגור, קיצוץ של 0.3 שניות בהשוואה לדגם היוצא. זאת בדרך ל-261 קמ"ש מרביים (5 קמ"ש יותר). עוד הוא מצויד במערך מיתלים שונה המנמיך את המרכב בסנטימטר ביחס לגרסאות הרגילות, עם בולמי זעזועים אדפטיביים. כאופציה מוצעים מערכת מיתלי אוויר המאפשרת הנמכה נוספת של 1.5 ס"מ ובלמי קרבון.
מבחינה עיצובית נבדל ה-GTS בחישוקי "20 מושחרים, פגושים עם כונסי אוויר שונים מלפנים ורביעיית מפלטים מאחור. בתא הנוסעים יש מושבים עם תמיכה משופרת ומד סל"ד צבוע אדום.