טלטלה ביבואנית הרכב הגדולה כלמוביל: צביקה פולק, מי שכיהן בראשות החברה במשך 17 השנים האחרונות, ביקש לפרוש מתפקידו ויסיים אותו בסוף השנה הנוכחית. "אני גאה להיות חלק מקבוצת כלמוביל ושותף להפיכתה לאחת החברות הגדולות במשק. כלמוביל הינה קבוצה חזקה ברוכה בעובדים ומנהלים מצוינים, שללא ספק ימשיכו להוביל אותה קדימה גם בעתיד", אמר פולק.
1 צפייה בגלריה
(יחסי ציבור)
פולק (62) הגיע בשנת 2003 לקבוצת כלמוביל, יבואנית מותגי הרכב יונדאי, מיצובישי ומרצדס, לאחר שש שנים בתפקיד מנכ"ל קבוצת צ'ימפיון מוטורס, יבואנית מותגי קונצרן הרכב הגרמני פולקסווגן, המהלך המפתיע גרם לסערה בשוק הרכב המקומי והצית מיני יריבות בין שתי היבואניות הגדולות, במסגרתה עברו מספר בכירים מצד לצד. הבולט שבהם הוא דן אורנשטיין, אשר כ-10 שנים לאחר עזיבתו המפתיעה של פולק מצ'מפיון לכלמוביל, עשה במפתיע את הדרך ההפוכה - ממנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, לתפקיד מנכ"ל צ'מפיון.
לדברי שמואל חרל"פ, בעלי היבואנית ויו"ר דירקטריון החברה: "קבוצת כלמוביל קיבלה בצער את הודעתו של צביקה פולק על פרישתו במהלך השנה הנוכחית. ב-17 שנות כהונתו הוביל את כלמוביל לצמרת ענף הרכב בישראל".
כאשר נכנס לתפקידו ציין חרל"פ כי הוא הגעתו לקבוצה נועדה לשפר את ביצועיה גם בתחומים המשיקים לתחום יבוא ושיווק רכב, לרבות פיתוח עסקים חדשים. כיום מחזיקה כלמוביל בה מועסקים כ-1,200 עובדים, גם בחברה למימון חוץ בנקאי וסוכנות ביטוח. בכלמוביל מזכירים כי "לחברה מרכזי שירות חדשניים, מתחמי טרייד-אין ומערך שיווק פיזי ודיגיטלי המתקדם בענף". פולק צפוי להצטרף לוועדת האיתור לבחירת המנכ"ל החדש ולסייע בקליטתו, כך אומר חרל"פ. לאחר תקופת חפיפה עם המנכ"ל החדש הנבחר, יצטרף פולק לדירקטוריון הקבוצה.