בקצרה:
  • סקודה הוסיפה גרסה מהודרת לאניאק החשמלי
  • עם הנעה אחורית (85) או כפולה (85X) וטווח שיגיע ל-570 ק"מ
  • שיווק מקומי? ביבואנית צ'מפיון 'בודקים'
חשמל מהודר: שלוש שנים לאחר שהוצג, סקודה מצרפת את רמת הגימור הבכירה "לורן & קלמנט" - המוכרת מדגמי חברה אחרים - להיצע של האניאק החשמלי. השינויים החיצוניים כוללים גימורים באפור-פלטינה בפגושים, במסיטי האוויר ובמראות הצד, כמו גם מסגרות כרום לחלונות ולסבכה הקדמית, שתכלול גם את "תאורת הקריסטל" עם 131 נורות לד. חישוקי "20 בעיצוב שונה יוצעו כסטנדרט (אופציה ל-"21). הכיתוב iv יוסר מדלת תא המטען ומעתה לא יופיע כלל על דגמיה החשמליים של היצרנית.
מושבי העור יוצעו עם חימום, אוורור ועיסוי כסטנדרט. גודל המסכים לא השתנה ("13 למולטימדיה, "5.3 בלבד ללוח המחוונים), אך בסקודה מצהירים על שדרוג מקיף למערכת ההפעלה, מהלך שמגיע בתגובה לביקורות על הנדסת האנוש הבעייתית עליה דיווחנו בעבר.
ממשק המשתמש החדש, שיהיה זמין בהמשך בכל גרסאות האניאק, יכלול שלושה צלמיות קבועות בפינות המסך: משמאל למעלה עבור ההגדרות, מימין למטה עבור גישה לאפליקציות ומשמאל למטה עבור מסך הבית, שגם הוא עוצב מחדש.
השליטה במערכות הרכב תתבצע דרך חמש תצוגות עיקריות ובהן שלוש פריסות לחצנים קבועות, כשבנוסף יהיו חמישה קיצורי דרך בחלק העליון של המסך ועוד שלושה בחלק התחתון, כולם ניתנים להגדרה אישית. גם תפריטי המיזוג יהיו פשוטים יותר לתפעול, אך עדיין ללא מתגים פיזיים.
עוד ביצועים וטווח: גרסאות ה"לורן וקלמנט" ישווקו עם יחידת הנעה שמקבלת את הסימול 85, לעומת 80 בגרסאות המוכרות. ההנעה תהיה אחורית או כפולה(X), בשני המקרים עם הספק מירבי של 285 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס לעומת גרסת ה-80x כפולת ההנעה - אך תוספת הכוח תהיה זמינה ל-30 שניות בלבד. התאוצה ל-100 קמ"ש תימשך 6.7 שניות בהנעה האחורית או עשירית פחות בגרסת ההנעה הכפולה, שיפור של 0.2 שניות לעומת האניאק בגרסת ה-80x. המהירות המירבית עומדת על 180 קמ"ש (20+).
בסקודה לא מדווחים על שינוי כלשהו בקיבולת הסוללות, אך מצהירים כי טווח הנסיעה בגרסאות החדשות יעמוד על עד 570 ק"מ (עם ההנעה האחורית) או 550 ק"מ עם ההנעה הכפולה - שיפור של 22-26 ק"מ וכנראה גם קיבולת גבוהה במעט לסוללות.
הטעינה המהירה התקצרה ב-6 דקות ותימשך 30 דקות מ-10% ל-80%. סקודה שיפרה את המערכת הכוללת מעתה גם חימום סוללה לטובת שיפור קצב הטעינה במזג אוויר קר. החימום יתאפשר בהפעלה ידנית דרך מסך המגע או באופן אוטומטי כאשר תוזן עמדת טעינה כיעד הנסיעה במערכת הניווט, ותנאי מזג האוויר ידרשו זאת.