בקצרה:
  • אודי מייקרת את החשמליות ב-16 עד 24 אלף שקל
  • שיווק האי-טרון נעצר לקראת השקת דגם מעודכן
  • דגם כניסה מוזל ל-A1, עם 95 כ"ס ב-150 אלף שקל
1 צפייה בגלריה
אודי e-tron GT
אודי e-tron GT
אודי e-tron GT
(צילום: ניר בן זקן)
חסכון יקר: למרות שהמס על הרכב החשמלי עלה כבר בתחילת השנה האזרחית, באודי ישראל המתינו עם ההתייקרויות עוד כמה שבועות - ופרסמו רק לאחרונה מחירון חדש. במסגרת עדכון המחירים התייקר אודי Q4 אי-טרון ב-19,500 שקל בתצורת מרכב רגילה (310 אלף שקלים), בעוד גרסת הספורטבק בתצורת הקופה התייקרה ב-20,500 שקל ומחירה יתחיל ב-335 אלף שקלים. בשני המקרים חבילת האבזור "טק פק" תעלה עוד 28 אלף שקל, ללא שינוי מהמחירון הקודם.
בנוסף, מחיר מכונית הסאלון החשמלית אודי אי-טרון GT התייקר ב-16 אלף שקל בגרסה הרגילה (788 אלף שקלים) וב-24 אלף שקל בגרסת ה-RS הספורטיבית (1.2 מיליון שקל). שיווקו של רכב הפנאי החשמלי אודי אי-טרון הופסק לאחרונה לקראת הגעתו של הדגם המחודש במהלך הרבעון השני, דגם שגם יקבל את השם החדש, Q8 אי-טרון.
ויש גם חדשות פחות יקרות. אודי מוסיפה גרסת כניסה חדשה ל-A1 הקטנה בשם 25TFSI, שמחירה יחל ב-150 אלף שקלים, זול ב-17.5 אלף שקל ממחיר הכניסה לדגם עד כה. הגרסה החדשה מצוידת באותו מנוע של גרסת ה-30TFSI, בנזין מוגדש עם שלושה צילינדרים בנפח ליטר, אך בהספק מופחת של 95 כ"ס (15-) ועם תאוצה ל-100 קמ"ש שאורכת 11.5 שניות (0.9+). כמו בגרסה המוכרת, ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה. מפרט האבזור זהה בשתי הגרסאות, למעט חישוקי "15 שמוצעים עם המנוע החלש, לעומת "16 בדגם המוכר.