לפני כארבעה חודשים חשפה פורד פרטים ראשונים לדור השני של הטרנזיט קאסטום, מסחרית בגודל בינוני המתחרה כיום למשל בפולקסווגן טרנספורטר, סיטרואן ג'מפי ורנו טראפיק. וכעת היא חושפת בתערוכת התחבורה בהאנובר, גרמניה, את שאר גרסאותיו של הטרנזיט קאסטום הכוללות הנעה היברידית-נטענת ומספר מנועי דיזל. כמו בגרסה החשמלית, גם גרסאות ההנעה הנוספות יציעו פריטים כגון מסך מולטימדיה בגודל "13, גלגל הגה מתכוונן שניתן להציב אופקית ועוד.
יש להזכיר כי טרנזיט היברידי נטען הוצע כבר בדור הקודם, אך הפעם הוא אינו מצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר ששימש כמאריך טווח, אלא במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון (בדומה לאלו של טויוטה למשל), לצד מנוע חשמלי וסוללת 11.8 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 57 ק"מ. תיבת ההילוכים רציפה ובניגוד לחשמלי בעל ההנעה האחורית, להיברידי-נטען הנעה קדמית לרבות אפשרות להפעלה חיצונית של מכשירים בהספק של 2.3 קילוואט.
בנוסף יוצעו גרסאות דיזל בהספקים של 110, 136, 150 או 170 כ"ס. מנועי הדיזל ישודכו לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית, לאחרונה אופציה לדיפרנציאל מכני מוגבל החלקה. גם בגרסאות הדיזל ההנעה קדמית, ולראשונה תוצע בדגם גם הנעה כפולה.
הטרנזיט קאסטום ישווק בשני אורכי מרכב ובשני גבהים, וכן בגרסאות סגורות או נוסעים ואף כגרסת טנדר דאבל-קבינה. כושר הגרירה מגיע ל-2.5 טון ואילו כושר ההעמסה עומד על 1,142 ק"ג בגרסה החשמלית, 1,184 ק"ג בהיברידי-נטען ו-1,327 ק"ג בגרסאות הדיזל. נפח ההעמסה בכל הגרסאות עומד על 5,800 ועד 9,000 ליטרים (תלוי במרכב).