טסלה מודל 3 מתקשה להתמודד עם החום הישראלי ובמוסך המרכזי של המותג בישראל תועדו היום (שלישי) מכוניות שהמתינו לטיפול במזגנים שקרסו. בחברה אומרים שהם מודעים לבעיה וכי חלק מהמכוניות כבר טופלו וחזרו לכביש, בעוד אחרות ממתינות לתורן.
1 צפייה בגלריה
ממתינות לתיקון המזגן
ממתינות לתיקון המזגן
ממתינות לתיקון המזגן
(אודי עציון)
בקבוצות לקוחות טסלה בישראל התלוננו בימים האחרונים מספר בעלי מודל 3 כי דווקא בחודש אוגוסט הלוהט, המזגן ברכבם הפסיק לעבוד. יש לזכור כי מודל 3 זקוקה במיוחד לקירור התא שכן היא מצוידת בגג זכוכית שאינו ניתן לאטימה, המחדיר לתא הנוסעים חום רב. בעלי טסלה רבים משתמשים באפליקציה של החברה כדי להפעיל את המזגן ברכב עוד לפני שהם נכנסים אליו, כדי שלא לסבול מהחום בכלי הרכב שחונים בשמש.
כאשר ניסו לקוחות שסבלו מהתקלה לקבוע תור למוסך בעזרת האפליקציה, תואמו להם מועדי טיפול לחודש ספטמבר. לקוחות שסירבו לנסוע ברכב נטול מזגן תקין והגיעו ללא תיאום אל המוסך של החברה, נענו כי מדובר בתקלה מוכרת באחת מצינוריות המזגן, וכי החלק חסר במלאי. אנשי השירות של טסלה ישראל הציעו לחלק מהלקוחות רכב חלופי, והבטיחו לאחרים לתת להם החזר כספי על נסיעות במוניות עד שרכבם יתוקן.
מאז חודש מרץ מסרה טסלה בישראל כמעט 3,000 מכוניות, והחודש היא צפויה למסור עוד כ-1,700. החוק מחייב יבואני רכב להחזיק לפחות מוסך אחד, אך שאר היבואנים מפעילים מוסכים נוספים, או מפעילים רשת של מוסכים חיצוניים לטפל ברכביהם. טסלה הסמיכה את מוסכי חברת "שגריר" לטפל בתיקוני פחחות ברכביה, אך טרם הסמיכה מוסכים נוספים.
מטסלה נמסר בתגובה: אנחנו מודעים לכך שמספר קטן של מכוניות הושפעו מהתקלה. מכוניות ראשונות כבר תוקנו וחזרו לכביש, ואנחנו עובדים כדי לתקן גם את השאר מהר ככל האפשר.