בקצרה:
  • עדכוני העיצוב ביונדאי i20 מינוריים
  • מערכות הבטיחות שודרגו
  • צפויה לנחות כאן רק בשנה הבאה
מחדשת בקטנה: יונדאי עידכנה את ה-i20, אבל אם אתם לא סוכני המכירות של המותג, תתקשו להבחין בהבדלים הצנועים בחזית (סבכה ופגוש) או בעיצוב השונה לחישוקים. גם סביבת הנהג נותרה זהה, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("10.25 כל אחד) בגרסאות הבכירות, עדיין עם בורר הילוכים וידית בלם יד מכאנית ומיושנת למראה.
נוספה אפשרות לצבע דומה למרכב החיצוני לגימורים שונים האמורים לשפר את התחושה הקודרת, כמו גם אפשרות לעדכוני תוכנה מרחוק (OTA), שקעי טעינה עדכניים (USB-C) ואופציה למערכת שמע משודרגת של BOSE.
מערכות הבטיחות יהיה כעת ציוד תקני בכל הגרסאות, עם יכולת משופרת לבלימה האוטונומית (זיהוי רוכבי אופניים) ולבקרת שיוט אדפטיבית (התאמת מהירות בהתאם לנתוני מערכת הניווט), וכבעבר שמירת נתיב והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי).
עדיין על בנזין: מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי. עם בנזין מוגדש, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, שיוצע בשתי רמות הספק (100 או 120 כ"ס) עם מערכת היברידית קלה (48V). יונדאי תציע אפשרות בחירה בין תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד לרובוטית חד מצמדית עם שישה יחסים.
מה אנחנו חושבים: העדכון שעברה i20 צנוע ביחס למקובל במתיחות פנים. והוא מלמד שהיצרנית הקוריאנית מעדיפה להקצות משאבים לפיתוח דגמים רווחיים יותר כמו פנאי וחשמל. והמשמעות היא כי ללא הוזלה, יהיה לה קשה יותר להתמודד מול המתחרות העדכניות מאירופה.