בקצרה:
  • אופל משדרגת את המוקה החשמלי
  • עוד 20 כ"ס, ועוד כ-70 ק"מ לטווח הנסיעה
  • יגיע אלינו בחציון השני של 2023
ארוך טווח: שנתיים וחצי בלבד לאחר שהוצג המוקה-e, אופל משדרגת את מערכת ההנעה שלו, שתהיה זהה לזו שמצויה בפיז'ו e308 החדשה. השינוי העיקרי הוא בסוללה גדולה יותר עם קיבולת של 54 קוט"ש (4 קוט"ש יותר) ויחד עם מחשב ניהול חדש טווח הנסיעה צמח ל-406 ק"מ, 68 ק"מ יותר מבעבר. טעינה מהירה נותרה ללא שינוי (100DC), עם מילוי מ-10% ל-80% בתוך כחצי שעה.
מה עוד צריך לדעת: המנוע החשמלי מפיק כעת 156 כ"ס (20 כ"ס) העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים, אבל למרות תוספת הכוח הביצועים צפויים להיות דומים לדגם הקודם. מערכת הבלימה הרגנרטיבית נותרה זהה, עם שני מצבי עוצמה בלבד, רגיל או מוגבר (B).
העיצוב החיצוני נותר זהה, למעט חישוקים שונים. כך גם סביבת הנהג עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12) ומסך מגע ("10), אך תוך שמירה על מתגים ייעודיים להפעלת בקרת האקלים.
מה אנחנו חושבים: שדרוג המוקה החשמלי הוא עניין מתבקש, שכן הוא מטפל בנקודת התורפה של הדגם היוצא, באופן שיאפשר לו להתמודד טוב יותר מול מתחרים עדכניים שקמו לו מאז ונוספים שעתידים להגיע במהלך השנה הקרובה. הוא גם מראה את ההתקצרות המשמעותית באורך חיי המדף של רכב חדש בעידן החשמל ובהשוואה לשנים והצורך של היצרניות לשדרג יכולות כדי להישאר רלוונטיים לתחרות.