הדור החדש של קיה נירו הוצג לפני כמעט שנה, אך לישראל הוא צפוי להגיע רק ב-2023. עד אז יתפוס את מקומו של הדור היוצא דגם חדש-למחצה בשם נירו פלוס, למעשה גרסה מוגבהת של הנירו הותיק והמוכר. הגג המוגבה יעלה ללקוחות לא מעט: הפלוס ישווק במחיר שיתחיל ב-163 אלף שקלים, כ-11 אלף שקלים יותר ממחיר הנירו היוצא בחודשים האחרונים.
נירו פלוס ארוך מהנירו היוצא ב-3 ס"מ וגבוה ממנו ב-8.5 ס"מ, אך בניגוד להגבהות רגילות שמרחיקות את הרכב מהקרקע על מנת לשוות לו מראה של רכב פנאי - כאן מתמקדת ההגבהה בתקרה לטובת שיפור המרווח הפנימי לנוסעים, ורק שני ס"מ נוספו למרווח הגחון. בסיס הגלגלים (270 ס"מ) והרוחב (180.5 ס"מ) נותרו ללא שינוי.
על אף ההגבהה, נפח תא המטען הצטמצם ב-34 ליטרים בגרסה ההיברידית וב-54 ליטרים בגרסה החשמלית, אך בגרסה ההיברידית-נטענת הוגדל ב-43 ליטרים. השינויים נובעים ככל הנראה ממיקום מחודש של המושב האחורי ומשינוי בגובה המדף, כך שבהעמסה עד התקרה ניתן לנצל טוב יותר את חלל ההטענה.
הפלוס ישווק עם יחידות ההנעה המוכרות מהדגם היוצא:
ההיברידית מפיקה גם כאן 141 כ"ס, והתוספת לגובה ולמשקל לא שינתה את זמני התאוצה, אך פגעה במהירות המירבית (154 קמ"ש, 8 קמ"ש פחות) ובצריכת הדלק שירדה מ-20.4 ל-18.8 ק"מ לליטר. בגרסה זו תשווק גם רמת גימור חדשה בשם GX, שמוסיפה על ה"אורבן" בדגם היוצא ניטור שטחים מתים במראות הצד (במפתיע לא קיים ביתר הגרסאות), חישוקי "17 ומסך מולטימדיה שגדל מ-8 ל-"10.25. עוד תוספות: קישור אלחוטי לאפל קארפליי, פתחי מיזוג מאחור, ריפוד משולב עור, מושבים בכוונון חשמלי ומראה מתכהה.
בהיברידית הנטענת אין שינוי בהספק או בטווח הנסיעה - 141 כ"ס ו-49 ק"מ בהתאמה. המהירות המירבית ירדה מ-172 ל-154 קמ"ש, בעוד שלמפרט הבטיחות נוספה התרעה על שכחת ילד במושב האחורי ולמפרט הנוחות נוספו מסך מוגדל עם קישוריות אלחוטית, פתחי מיזוג מאחור ובגרסת ה-EX גם מראה מתכהה. כאן התייקר המחיר ב-14-15 אלף שקלים ויעמוד על 173 אלף שקלים.
החשמלית מציעה כבעבר 204 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 8.7 שניות, עד למהירות מירבית דומה לעבר - 167 קמ"ש. אך למידות הגדולות יותר (בעיקר הגובה) יש מחיר: טווח הנסיעה התקצר ב-28 ק"מ ועומד על 427 ק"מ. לעומת הדגם היוצא, הפלוס החשמלי איבד את מערכת ההתרעה על שטחים מתים, את כוונון חשמלי לכסא, חיישני חניה קדמיים, לוח מחוונים דיגיטלי, קיפול החשמלי למראות הצד ועבר לריפוד בד רגיל במקום בד משולב עור. אך המסך הוגדל וזכה לקישוריות האלחוטית. למרות האבזור המופחת, הפלוס החשמלי התייקר ב-5,000 שקלים ומחירו 190 אלף שקלים.

לעמוד קיה נירו פלוס בקטלוג iCar