שברולט Z06 תושק רק בעוד כחודשיים, לשמחת מליוני חובבי רכב אמריקאיים. במהלך השנתיים שחלפו מאז הציגה שברולט קורבט חדשה ומהפכנית, הביקורת העיקרית כלפיה - בעיקר מצד תקשורת הרכב האמריקאית הפטריוטית - נגעה למחסור מסוים בכוח. שכן למרות שמאחורי אזני הנהג והנוסע פועמת תחנת כוח של V8 אטמוספרי בנפח 6.2 ליטר, ועם 2.9 שניות מ-0 ל-97 קמ"ש אי אפשר בשום אופן לכנות את ה-C8 איטית, היא מרגישה שיש לה יכולת לטפל בהרבה יותר מ-495 הכ"ס שהיא משחררת לגלגלים האחוריים.
כבר בעת ההשקה שברולט לא הסתירה - למען האמת, עשתה הכל כדי לוודא שהעולם מודע - שגרסאות חזקות יותר נמצאות בקנה. והראשונה שבהן תיחשף באופן מלא ב-26.10, בעוד כחודשיים מהיום. הסטטוס האלמותי של הקורבט בעולם הרכב האמריקאי שכנע את היצרנית לשגר עד עתה קדימון של צליל, כעת נוספת לו גם תמונה. ולמרות שהיא אינה גלויה לגמרי, ברור כי ה-Z06 תהיה אגרסיבית יותר למראה, וחזקה באופן משמעותי.
בארה"ב מדווחים כי גם ב-Z06 תהיה יחידת V8, אך בנפח 5.5 ליטר "בלבד", וללא מגדש. המנוע הזה צפוי להיות ספורטיבי הרבה יותר באופיו, עם אברים פנימיים קלים יותר ומחוזקים, שיאפשרו לו לעוף כל הדרך עד 9,000 סל"ד לערך. ההספק המרבי צפוי לטפס לאזור ה-600 כ"ס. תוספת נאה של כ-20% לקורבט הרגילה, עם ביצועי תאוצה משופרים.
לא רק. היא צפויה לשאת מערך בלימה משודרג, צמיגים דביקים יותר וכפי שניתן לזהות, תהיה גם אגרסיבית יותר למראה. וכמובן יקרה יותר מגרסת הכניסה שנושאת תג מחיר כמעט סנסציוני בארה"ב.
יש להניח שאת סט מתגי מערכת בקרת האקלים המרכזי והשנוי במחלוקת נראה גם בעתיד, אבל מכל בחינה אפשרית היא אמורה להיות הסמן הספורטיבי במשפחה. עד שתגיע גרסה היברידית חזקה יותר, ואז כמובן גם ZR1 שתהיה עם נתונים קיצוניים עוד יותר - אבל עבורה יש להמתין עוד כשנתיים שלוש.