בקצרה:
  • הדוקאטו של פיאט התחדש, התייקר ושיווקו כאן החל
  • עם מנוע דיזל מעודכן וצריכת דלק משופרת
  • מחיר הכניסה גבוה יותר ועומד על 266 אלף שקלים
פיאט דוקטו, מהמסחריות הפופולריות ביותר בישראל, עברה מתיחת פנים קלה עם מספר שינויים עיצוביים קלים, עדכון ביחידות ההנעה ובמפרט האבזור והתייקרות. אך בזמן שמהפיכת החשמל הגיעה גם לישראל, גרסה עם שקע עדיין לא נראית באופק. המחיר: בין 266 אלף שקלים לגרסת הכניסה ו-333 אלף שקלים ליקרה מכולן.
בין שינויי המראה ניתן למנות סבכה קדמית מעודכנת ויחידות תאורה עם עיצוב פנימי חדש. השינוי בסביבת הנהג מתמקד בגלגל הגה ולוח מחוונים חדשים. לצד השינויים המינוריים יש גם הבדלים טכניים בולטים.
מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר (2.3 ליטר בעבר) עם הספק מרבי של 140 עד 180 כ"ס. נתון המומנט: ב-140 כ"ס עם תיבה ידנית (שישה הילוכים) הוא נותר 35.6 קג"מ כבעבר, הגרסה האוטומטית (תשעה הילוכים) נהנית מתוספת של 3 קג"מ; ב-180 כ"ס נותרה הגרסה האוטומטית עם 45.8 קג"מ, הידנית איבדה 7 קג"מ ונותרה עם 38.7 קג"מ. לצד שינויים אלה טוענת פיאט לשיפור של 7% בצריכת הדלק.
כבעבר, יוצע הדוקטו בגרסה קצרה-נמוכה במשקל כולל של 3.5 טון או בגרסאות גדולות יותר (3.9 טון), ובשתיהן ניתן לנהוג עם רשיון לרכב פרטי ("ב") ובלבד שזה הונפק לפני 2007. נפח ההעמסה נע בין 8.3 ל-16.5 קוב בהתאם לגרסה, וכושר ההעמסה נע בין 1.48 ל-1.92 טון.
רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "7 וקישורית אנדרואיד-אוטו ואפל-קארפליי אלחוטית, מצלמת נסיעה לאחור ומראות צד מתקפלות חשמלית. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב (לעומת התרעה בלבד בעבר), מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וזיהוי תמרורים. מערכת לניטור שטחים מתים הוסרה מהמפרט.

לעמוד פיאט דוקטו בקטלוג iCar