אופל לא מוותרת על הקרוסלנד: למרות שדור חדש ומודרני לאופל מוקה הוצג לאחרונה וצפוי להגיע ארצה בקרוב, היצרנית הגרמנית הציגה לאחרונה מתיחת פנים לרכב הפנאי השני שלה באותה קטגוריה, המבוסס עדיין על פלטפורמת פיז'ו 2008 מהדור הקודם, ומתחילה לשווק אותו בישראל. תג המחיר לגרסת הבסיס גבוה ב-2,000 שקלים מבעבר, ומתחיל כעת ב-124 אלף שקלים.
שינויי המראה תואמים את שפת העיצוב החדשה של המותג, עם סגנון קשוח מבעבר. יש גם שינויים קלים בחרטום לרבות דמוי-מיגון גחון חדש, יחידות תאורה שונות ועיצוב אחר לבית פנסי הערפל. גם יחידות התאורה והפגוש מאחור עברו שינויים. ההבדלים בתא הנוסעים זניחים וכוללים בעיקר מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך "7 או "8 בהתאם לגרסה.
ביחידת ההנעה לא כל חל שינוי: הקרוסלנד ישווק גם בעתיד עם הטורבו-בנזין המוכר בנפח 1.2 ליטרים, עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית (לעומת שמונה הילוכים בדגמים המתקדמים של הקונצרן). התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 16.1-16.4 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן.
גרסת הבסיס (124 אלךף שקלים) שינתה את שמה מ-Enjoy ל-Business Edition וכוללת בין היתר ריפוד בד משולב עור עם כוונון חשמלי חלקי ותאורת לד בחזית. זאת בנוסף לפריטים מוכרים מהדגם היוצא כמו חישוקי "16, חיישני חניה היקפיים, מצלמת נסיעה לאחור וקישוריות סלולאר למערכת המולטימדיה.
הגרסה הבכירה (127 אלף שקלים) שינתה את שמה מ-Innovation ל-Business Elegance, וזכתה לתוספת של התרעת שטחים מתים במראות הצד, טעינה אלחוטית לסלולארי, מצלמת חניה עם תצוגת "מבט על", מערכת לחניה אוטומטית וקיפול חשמלי למראות הצד.

לעמוד אופל קרוסלנד בקטלוג iCar