מתינים ללמבורגיני? התאזרו בסבלנות. לצערנו, למבורגיני אינה משווקת בישראל באופן רשמי וממילא, גם אם ניתן היה לרכוש כאן את מכוניות העל של יצרנית האקזוטיקה המוטורית מסנטה אגתה, רק בודדים יכולים היו להרשות לעצמם את העלות הנדרשת. אבל להכרזתה של היצרנית הזעירה במונחי תעשיית הרכב יש בכל זאת משמעות גדולה - היא יצרנית הרכב המערבית הראשונה להודיע כי היא משעה לחלוטין את פעילות פסי הייצור, עקב התפשטות נגיף הקורונה.
2 צפייה בגלריה
 למבורגיני - עוצרת את פס הייצור
 למבורגיני - עוצרת את פס הייצור
למבורגיני - עוצרת את פס הייצור
(למבורגיני)
איטליה יש להזכיר היא המדינה המערבית שנפגעה לפחות בינתיים קשה מכולן, עם למעלה מ-15 אלף בני אדם שנמצאו כנושאי הנגיף ולמעלה מ-1,000 שמתו כתוצאה ממנו עד עתה. טפנו דומניצ'לי העומד בראש היצרנית אמר כי "מדובר בצעד של אחריות ציבורית ורגישות כלפי האזרחים, במצב הקשה בו נמצאים באיטליה וכמובן בשאר העולם".
2 צפייה בגלריה
(למבורגיני)
בהודעה רשמית ששחררה היצרנית נאמר כי "למבורגיני החליטה על הצעד הקיצוני כתמיכה בהוראות החדשות של המדינה, וסוגרת את שעריה מהיום (ו') עד ה-25 במארס", דומניצ'לי הוסיף ואמר כי "כפי שעשינו עד עתה, נתעדכן גם בהמשך בהתפתחויות ונפגין גמישות נדרשת, תוך עדכון עובדי החברה, במטרה לחזור לפעילות מלאה ברגע המתאים".
באוטומטיב ניוז מזכירים כי ראש ממשלת איטליה, ג'יוזפה קונטה, הכריז שלשום (ד') כי יש לסגור את כל החנויות במדינה למעט חנויות למצרכי מזון, בתי מרקחת ופארמה עד ה-25.3. למבורגיני הודיעה על סגירת שעריה למרות שמפעלי ייצור קיבלו אישור להמשיך בפעילותם הרגילה אך תחת נקיטת אמצעי זהירות מתבקשים.
עוד מזכירים שם כי סין, שם התפרץ ופגע נגיף הקורונה באורח הקשה ביותר, היא שוק היעד הגדול ביותר עבור למבורגיני למעט ארה"ב. במהלך 2019 נמכרו במדינה העצומה 770 מכוניות, לעומת 2,374 למבורגיני ששווקו בצפון אמריקה. בסך הכל מייצרת החברה הקטנה בצפון איטליה כ-6,000 מכוניות בשנה.