בקצרה:
  • פולקסווגן פולו העדכנית נראית כמו גולף קטנה
  • זוכה ללוח מחוונים דיגיטלי ומערכות בטיחות משודרגות
  • המחיר: החל ב-116 אלף שקל, התייקרות של 4,000 שקל
כמעט כמו גולף: עם יותר מ-18 מיליון יחידות מאז הוצגה לראשונה ב-1975, הפולו נחשבת לסופר-מיני הנמכרת ביותר באירופה. ומתיחת הפנים של הדור השישי בשושלת אמור לאפשר לה להתמודד עם מתחרות עדכניות כמו טויוטה יאריס, פיז'ו 208 ורנו קליאו.
המראה מתיישר עם זה של הגולף 8, בעיקר בחזית עם יחידות תאורה קדמיות לכל רוחב הסבכה. סביבת הנהג עודכנה עם לוח מחוונים דיגיטלי כציוד תקני ("10.25) ומתגים שונים לבקרת האקלים. גם מערכות הבטיחות שודרגו, והיא כעת מהמרשימות בקטגוריה עם בלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה וגם בנסיעה לאחור, שמירה על נתיב (תיקון בעבר) אפשרות לזחילת פקקים בבקרת השיוט האדפטיבית והתרעת שטח מת.
מה נשאר: כבעבר היא תוצע בשתי רמות גימור, עם מנוע בנזין מוגדש בעל שלושה צילינדרים בנפח ליטר עם 95 כ"ס בגרסת הבסיס או 110 כ"ס בבכירה ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד בשתיהן. רשימת האבזור כוללת כציוד תקני תאורת מטריקס לד, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה אחוריים וקדמיים וחישוקי "15 קלים. הגרסה הבכירה (129 אלף שקל) מוסיפה חלון שמש, מפתח חכם וחישוקי "16 קלים.
מה אנחנו חושבים: העדכון שעברה הפולו משפר את המראה, את אבזור הנוחות ובעיקר את רמת הבטיחות עם מערכות מתקדמות יותר. כבעבר, תג-מחיר גבוה מהמתחרות יקשה עליה להיות רבת מכר כאן, כפי שהיא באירופה. עם זאת, נראה כי למחיר הגבוה יותר יש הצדקה מסוימת עם תנאי שירות משופרים.