לנד רובר מציגה גרסאות היברידיות נטענות לדיסקברי ספורט ולריינג' רובר איווק, הצפויות לנחות אצלנו בתחילת השנה הבאה.
יחידת ההנעה (תחת השם P300e) משלבת בין מנוע טורבו-בנזין חדש בעל שלושה צילינדרים ונפח של 1.5 ליטר (200 כ"ס) שמחובר לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (תשעה בדגמים הרגילים) המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים, ומנוע חשמלי מאחור שמפיק 109 כ"ס שעוברים ישירות לגלגלים האחוריים ומייצרים הנעה כפולה.
התפוקה המשולבת עומדת על 309 כ"ס ומאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות באיווק, 6.6 שניות בדיסקברי ספורט, מהיר בלמעלה משניה מגרסאות הבנזין הרגילות (P250) המשווקות כאן. למצברים קיבולת של 15 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 66 ק"מ באיווק ו-62 ק"מ בדיסקברי ספורט, עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינת המצברים תארוך 6 שעות ו-40 דקות בעמדה ביתית, אבל הם ניתנים גם לטעינה מהירה (32KW) - חצי שעה ל-80% סוללה.
היחידה כוללת שלושה מצבים – 'היברידי' המשלב בין המנועים בהתאם לתנאי הדרך, פעולות הנהג ונתוני מערכת ניווט, 'חשמלי מלא' או מצב 'בנזין' המפעיל רק את המנוע הרגיל על-מנת לשמר כמות מירבית של אנרגיה בסוללה לטובת נסיעה חשמלית מלאה כאשר יש בכך צורך (או העדפה), באזור עירוני למשל. מערכת הבלימה חדשה (אלחוטית, ללא חיבור מכאני) ומשולבת בה מערכת טעינה רגנטיבית שתפקידה לטעון את המצברים. לדברי לנד רובר, המערכת שפיתחה תעניק היזון חוזר טוב יותר לנהג ממערכות דומות, הסובלות בדרך כלל בתחום זה.
מנוע הבנזין ותיבת ההילוכים קלים יחסית לדברי לנד רובר, ושוקלים 42 ק"ג פחות מיחידות ארבעה הצילינדרים שמוצעות כיום. בכך הם מסייעים לחלוקת משקל טובה יותר ומצמצמים את תוספת משקל כל המערכת החשמלית שעומדת על כ-250 ק"ג.
בלנד רובר אומרים עוד כי מרחב המחיה לנוסעים נותר זהה, אם כי הדיסקברי ספורט מוותר על אפשרות לשורת מושבים שלישית בדומה לגרסאות הרגילות. כושר הגרירה עומד על 1.6 טון, 200 ו-400 ק"ג פחות מגרסאות הבנזין של האיווק והדיסקברי ספורט בהתאמה.