מאוחר, אבל מאוד מהיר: טסלה הודיעה כי בחודש דצמבר הקרוב, רגע לפני עליית המס המתוכננת, תספק בישראל יחידות ראשונות מהדגמים הבכירים של המותג, מודל S הסאלונית ורכב הפנאי הגדול, מודל X. יש להזכיר כי אפשרות הזמנת הדגמים נפתחה לראשונה כבר בחודש פברואר 2021, אך איש עדיין לא קיבל את הרכב הוותיק בארץ. לקוחות אשר יבצעו את ההזמנה כעת ייאלצו להמתין לאספקה ב"תחילת 2023", כך טסלה באתר המקומי.
2 צפייה בגלריה
 טסלה מודל S פלייד - שיאנית התאוצה
 טסלה מודל S פלייד - שיאנית התאוצה
טסלה מודל S פלייד - שיאנית התאוצה
בחודשים האחרונים הקפיאה טסלה בישראל את אפשרות ההזמנה לדגמיה הבכירים, אך בימים האחרונים עדכנה היבואנית את אתר החברה ופנקס ההזמנות נפתח מחדש - עם מספר עדכונים. הבולטים שבהם: גרסאות ה-Long Range (טווח מוגדל) ישווקו רק בדגמי Plaid הקיצוניים, שמציגים עליית מחירי משמעותית.
2 צפייה בגלריה
 טסלה מודל X - התייקרות של 200 אלף שקל
 טסלה מודל X - התייקרות של 200 אלף שקל
טסלה מודל X - התייקרות של 200 אלף שקל
טסלה מודל S בגרסת Plaid הקיצונית, עם שלושה מנועים חשמליים שמייצרים יותר מ-1,000 כ"ס, זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.1 שניות ומהירות מרבית מוצהרת של 322 קמ"ש, עולה כעת 825 אלף שקל. מחיר זה גבוה ביותר מ-12 אלף שקלים מאז הפעם האחרונה שניתן היה להזמינה כאן. ביחס למחירה הראשוני היא התייקרה בלא פחות מ-180 אלף שקלים. יש לציין כי שינויים שהתבצעו ברכב במהלך התקופה הקטינו את טווח הנסיעה (המרשים מאוד) ל-600 ק"מ, 37 ק"מ פחות מהנתון הקודם.
טסלה מודל X בגרסת Plaid התייקרה בשיעור משמעותי יותר של 91 אלף שקלים, ומחירה מעתה 848 אלף שקלים, התייקרות של יותר מ-200 אלף שקלים מאז ניתן היה להזמינה כאן לראשונה. גם כאן טווח הנסיעה התקצר - אם כי רק ב-8 ק"מ - ויעמוד מעתה על 528 ק"מ. ל-X פלייד יחידת הנעה זהה לזו של ה-S הקיצונית, אך מבנה עם מקדם גרר גבוה יותר מאט את התאוצה ואת המהירות המרבית - 2.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (מהיר יותר מפורשה 911 טורבו S) ו-262 קמ"ש מוצהרים.